Foto bij hoofdstuk 4

^^ hallo Emily

weer een nieuw hoofdstukje !
enjoyy :)
xx

Ik voelde zijn lippen op de mijne. Zijn lippen voelden zacht. Dit voelde zo goed maar toch ook weer zo fout, Louis heeft een vriendin.. Eleanor, wie ik echt super leuk vind! Ik drukte Louis zachtjes van me af. 'Het spijt me Louis' zei ik. Snel liep ik de zee uit. 'Jade ! wacht!' hoorde ik Louis achter me zeggen. Ik draaide me om en keek hem aan. 'Het spijt me Jade, ik had je niet moeten zoenen..' zegt Louis zacht. 'Het maakt niet uit, maar je hebt Eleanor verpest het niet Lou..' zeg ik. Louis knikt. 'Zie ik je snel weer?' vraagt hij. 'Ja...' antwoord ik. Ik glimlach even naar hem en pak mijn spullen bij elkaar en loop gauw terug naar huis. Als ik thuis kom loop ik gauw naar boven gooi mijn tas op de grond en spring op mijn bed. Mijn gezicht begraaf ik in mijn kussen terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Hoe kon ik nou zo dom zijn om Louis te zoenen? Hij heeft Eleanor. En ik, ik heb niemand. Ik wou dat ik iemand had, iemand waarbij ik mezelf kon zijn. Iemand waarmee ik kon lachen en gek kon zijn. Iemand waar ik me fijn bij voelde, iemand die me blij maakt. Ik had nog nooit iemand gekust, nou ja nu Louis dan. Nog steeds liepen de tranen over mijn wangen. Ik keek op toen ik een geluid hoorde ik veegde gauw mijn tranen weg. Ik liep langzaam naar beneden. Er werd op de bel gedrukt. Ik keek even in de spiegel en deed mijn haar even goed. Ik liep naar de deur en opende hem. Er stond een jongen met een grote glimlach op zijn gezicht hij was best knap. 'Hi' zei ik. 'Hi' zei hij. 'Kan ik je met iets helpen?' vroeg ik. 'Nou ik wou vragen of je misschien met mij wil gaan winkelen.. Ik zag je net op het strand en toen heb ik je een soort van achtervolgt' zegt hij. Hij had me achtervolgt? Was er dan nu eindelijk een knappe jongen die een crush op mij had? Hij zag er leuk uit en leek mij ook super lief. Go Jade ! 'Ja ehm is goed !' riep ik. 'Ja want ik heb echt een meisje nodig, ik moet namelijk nog een cadeautje kopen voor mijn vriendin !' zei hij met een grote glimlach. Oh.. hij had dus een vriendin? Hmm helaas. 'Awe dat is lief' zei ik, 'Ik pak even mijn tas' hij knikte en bleef rustig wachten bij de deur.
'Well let's go!' riep ik toen. We liepen samen naar de stad en gingen winkels in en uit. Luke want zo heette hij was echt super lief en grappig. Het voelde echt of ik hem al jaren kende!
'Wel ik zie je snel weer Luke!' riep ik toen we weer bij mijn huisje waren aangekomen. 'Wat dacht je van vanavond, ik en mijn vrienden gaan BBQ-en op het strand als je zin hebt mag je wel komen !' zei hij. 'Oooh oke super leuk ! Ik kom!' riep ik vrolijk. 'Je mag je vriendinnen ook wel meenemen!' zei luke lachend hij knipoogde een keer. Ik had Luke alles verteld over Megan & Emily hij vond dat ik ze moest 'dumpen' maar ja dat kan ik gewoon nog niet. 'Nah, die redden zich maar' zei ik lachend. 'Zie je vanavond Lukey!' 'Tot vanavond Jade!'
Glimlachend liep ik weer naar binnen. Ik had wel erg last van stemmings wisselingen deze vakantie de ene keer zat ik te janken en de andere keer was ik weer super blij.
Ik plofte neer op de bank en zette de tv aan. Vanavond zou geweldig worden... een nieuwe start met nieuwe vrienden, misschien..

Reageer (2)

  • CrazyNialler

    Snel verder!! xx

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Luke, als in Luke Hemmings? Dat vroeg ik mij echt af.. En als ik namen van bandleden, artiesten, acteurs en etc. zie dan zie ik automatisch die persoon voor mij. Ook al is hij of zij het helemaal niet haha.
    maar waar zijn ze eigenlijk op vakantie of heb ik er overheen gelezen?
    Super!!
    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen