Foto bij [007] Harry Edward Styles (16+)

'Draai je om,' als hij niet gelijk reageert word ik toch wat ongeduldig. In een simpele beweging draai ik hem om. 'Mm,' ik lik over mijn lippen en laat mijn vingertoppen snel over zijn onderrug glijden. Mm.. dit is nu allemaal van mij. Ik lik over mijn lippen en leg mijn handen op zijn heupen. Ik buig me over hem heen. Ik druk ruw een kus op zijn lippen en ga langzaam in hem. Het maakt mij niet uit of hij pijn heeft of het iet wil. Ik druk mijn nagels in zijn heupen en kreun genietend. Een pijnlijk geluidje rolt over Louis lippen. 'Calm down,' fluister ik hees en wacht een paar tellen zodat hij ietsjes kan wennen. Langzaam begin ik te stoten. 'Ha-Harry,' kreunt Louis zachtjes wat voor mij het teken is om harder te stoten. Kreunen vullen de kamer en ik haal mijn nagels uit zijn heupen. Ik laat een van mijn handen naar zijn lid glijden en sla mijn hand er om heen. Ik begin mijn hand te bewegen op het ritme van mijn stoten en kreun luid. 'H-Harry.. ahh.. i-ik..' kreunt Louis genietend. 'Ik.. b-bijna,' piept hij en knijpt zijn ogen dicht. Zijn prachtige gezichtje is bezweet. Ik beweeg mijn hand nog sneller. Met een luide kreun komt hij klaar over mijn hand. Ik hap genietend naar adem en sla een luide kreun. Ik knijp mijn ogen dicht, stoot nog een paar keer door en kom met een luide kreun in hem klaar. Ik ga uit hem en laat me naast hem zakken. Hijgend kijk ik naar hem. Zijn ogen zijn gesloten, zijn mond staat half open en hij hijgt zwaar. Ik veeg mijn hand af en leg mijn arm om hem heen. 'Ha..Harry..' fluistert hij vermoeid. 'Het is goed. Ga maar slapen,' kalmeer ik hem hijgend. Hij knikt, legt zijn hoofd in mijn hals en sluit mijn ogen. Ik grijns lichtjes. Mm.. dit was zeker voor herhaling vatbaar.

Reageer (5)

  • Lordd

    Eigenlijk vind ik het wel zielig. Maar het zijn zo'n cuties c: Louis moet echt verliefd worden, zoals Coldest al zei :'3

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Boundary

    awh c:

    Mm.. dit was zeker voor herhaling vatbaar.

    snel verder! n.n x

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Geweldig verhaal!!!!!!!!!

    xx

    1 decennium geleden
  • Coldest

    Hij moet verliefd worden :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen