Zayn prov.
Met melayn in mijn armen werd ik wakker op de bank, Ik schudde mijn arm op en neer om melayn ook wakker te krijgen, Ze wou zich om draaien en viel bijna van de bank af, ik pakte der snel vast en zei "Rustig aan kleine" ze keek me slaperig aan en ging overeind zitten, Taylor kwam naar beneden gerent en riep dat ze een bericht van paul had, ik ging recht op zitten en taylor gaf haar telefoon aan melayn, "Willen julie ook thee?" vroeg harry die met zn handen door zn haar ging beneden kwam, "Graag" antwoorden ik hem vriendelijk "Dus morgen komen ze hier pas?" vroeg melayn bezorgt aan taylor, taylor knikte en liep naar de keuken toe om harry te helpen, Ik pakte de telefoon uit melayns handen en las het bericht " Hey jullie daar, Gaat alles goed? Als er iets mis is moet je me gelijkt bellen of een bericht sturen, Niall en Jelisa komen morgen terug, helaas loopt hier niet alles op rolletjes, Revey heeft bijna een bewaker neer geschoten.. Ik spreek jullie snel weer! Groetjes paul" stond er in het bericht, Ik keek er met grote ogen naar, "Wauw" zei ik "Die gek heeft gewoon een pistool! drek schiet die nog iemand van ons neer!" melayn keek me aan en kwam naast me zitten "Dat gaat niet gebeuren" zei ze vol vertrouwen maar ik zag in der blik hoe ze naar taylor keek dat ze dood bang was..
Reageer (1)
Oh fuck , O_o Im scared...
1 decennium geleden