Wish × twenty-one
× You jump, I jump. Remember? ×
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Ik heb ook miljoenen favoriete quotes... Je hebt me dus net een zo ongeveer onmogelijke taak bezorgd...
1 decennium geledenAls ik echt moest kiezen, kies ik toch voor deze:
1. Sometimes giving people a second chance is giving them an extra bullet
because they missed you the first time.
2. She can paint a lovely picture, but this story has a twist. Her paint brush is a razor and her canvas is her wrist.
3. The sun loved the moon so much he died every night to let her breathe.
Als je interesse moest hebben, ik heb nog een gigantische lijst met nog meer quotes.
De wens is echt passend! Het is nagelbijten en alweer kippenvel omdat we niet weten wat er aan het gebeuren is tijdens het lezen. Wauw, echt waar, wauw!
Je laatste stukjes zijn altijd zo onnoemelijk schattig!
Love ya
xxx
True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen.
1 decennium geleden- Francois de La Rochefoucauld
Mijn favo quote ;p
Mooi hoofdstuk.
1 decennium geledenMijn favoriete quotes staan op mijn profiel.
Gaaf!!
1 decennium geledenMaar ehm, waarom zou Skyler examen moeten doen als ze toch niet lang daarna dood gaat?
Super hoofdstuk! En het is inderdaad niet gelijk duidelijk dat ze gaan bungeejumpen als je het intro niet hebt gelezen. Persoonlijk zou ik ook liever parachutespringen dan aan een koortje naar beneden springen en dan naar boven en beneden geslingerd worden.
1 decennium geledenDie muziekleraar mag trouwens echt een klap voor zijn kop krijgen... Sowee, dat doe je toch niet?! Wat een idioot en dat dan voor de rest van het jaar!
Favo quote??? Vind je het heel erg als ik daar geen antwoord op heb? Er zijn er zoveel! Ik zou niet weten welke ik moet kiezen. Er zijn er wel een paar waar ik heel veel inspiratie uit haal, maar dan nog kan ik er niet ééntje kiezen, hahah.