Chapter 16
Charlotte
Op de jammerende vrouw na, was het doodstil. Het voelde als een droom, zo raar was deze situatie. Julie keek verwilderd om zich heen, en toen glipte ze de kerk in, de vrouw met zich meesleurend. Met een grom was Jacob binnen 3 seconden aan de andere kant van het plein, en hij rende haar achterna. Met mijn enorm geweldige conditie was ik binnen een halve minuut ook het halve plein overgestoken, en ik stapte de koele kerk binnen. Daar was het schemerig, en ik liep tussen de kerkbanken door naar de achterkant. Daar was een opening, waar er een smalle houten wenteltrap omhoog liep. Aan het beschadigde hout gezien, was Jake hier ook geweest. Na wat een uur leek, kwam ik hijgend boven aan in de klokkenkamer. Een enorme metalen klok hing boven een gat in de vloer. Ik liep er omheen, en daarachter bevond zich een klein balkonnetje. 'NAAR ACHTEREN!'schreeuwde Julie met een onmenselijke stem, en ik zag dat Jake langzaam op haar af liep. Julie hield met één hand de vrouw vast, die over de reling hing. Nu moest ik iets doen, want anders zou Julie haar leegzuigen, of naar beneden donderen. Maar nog voordat ik mijn mond open kon trekken sprong Julie op Jacob af, die niet naar achter was gegaan. De vrouw valt de kerk af. Jacob gaat dit niet winnen. Julie wordt weggevaagd door de Volturi. En ik blijf over.
In die ene seconde zag ik vier levens eindigen.
x Comments? <3 x
Reageer (5)
snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenVerder!!!
1 decennium geledenga je nog verder???
1 decennium geledenxoxo
verder please
1 decennium geledenogod ;o
1 decennium geleden