~ Battle Thirty-Three ~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
Niet kunnen praten zou een groot probleem zijn voor mij...
1 decennium geledenMaar Harry moet echt even gaan nadenken hoor...
Even iemand het ziekenhuis in snijden....
Snel verderx
1 decennium geledenEn de prijs van de aller droogste reactie aller tijden gaat naar mij (neemt award dankbaar in ontvangst).
Ik zou graag wat mensen willen bedankten:
Ten eersteXWhitewolf voor het meest geweldige verhaal ooit schrijven en zonder haar kon ik deze reactie ook niet schrijven/typen...
Ten tweede mijn ouders en kat. zonder hen zou ik nooit zijn waar ik nu ben dus bedankt Tijger.
Ik ben gewoon niet zo creatief in reacties..
Dus zoals hier al boven vermeld staat snel verder x
Snel verder zoals boven mijn
Snel verder!! x
1 decennium geledenAww, nu maar hopen dat Harry zich gaat realiseren dat hij dingen fout heeft gedaan en met iemand gaat praten. (of dat al heeft gedaan....)
1 decennium geledenLeuk stukje
1 decennium geledenNog steeds wil ik Harry wurgen (:
Ga snel verder xx