Taylor prov.
Ik zat rustig op de bank wat tv te kijken toen ik melayn opeens als een gek naar me toe zag komen rennen, "LATEN WE ROTI MAKEN" schreeuwde ze, Ik keek der verward aan en vroeg rustig "hebben we daar dan de spullen voor hier?" ze begon te lachen pakte mijn hand en trok me naar het kleine keukentje "LOOOK!" schreeuwde ze 10x zo hard ik knikte met mijn hoofd en zei toen "Okay Lets begint girl!" ze pakte de dingen die we nodig hadden, We begonen, en toen we de kip op zetten kwamen de jongens hun slaapkamer uit, "Ruik ik nou eten?" vroeg harry Ik keek hem glimlachend aan en wijze hem dat ze maar in de woonkamer moesten gaan zitten, Toen de kip en alles klaar was rolde we ze 'netjes' in een wrap, we namen ze mee naar de woonkamer gingen op de bank zitten, "Oeh schreeuwde zayn die een bord uit melayn's hand trok hij begon als een beest te eten, "Dit is echt het enige gerecht waar je niets anders kan dn knoeien en vies eten!" zei melayn harry keek der aan en zei "Ohja" ik begon te lachen en naam een hap van de wrap waar alles uit viel, melayn schoot in de lach en ik keek beschaamd naar beneden, "Wat als ik deze wrap opeet zonder ookmaar een spetter te knoeien" blufde harry tegen melayn "Ze keek hem serieus aan en zei, nou dn ben je de koning roti eten!" ik en zayn schoten in de lach, toen ik me besefde dat niall en jelisa nog steens in het hotel zaten met een wreak..
Reageer (1)
Ahahaha awwwwww funny poor jiall
1 decennium geleden