Foto bij Revenge, revenge, revenge

Door alletwee :]

-Will-

'Feliciaaaa!'riep Gill enthousiasts nadat ik haar het plannetje had verteld. Eerst wilde ze me niet helpen, natuurlijk, Felicia was een vriendin van haar {Spijtig genoeg..} Maar nadat ik haar duidelijk had gemaakt dat aan het bed vastgeplakt worden er echt over ging, was ze wel akkoord en ging ze me helpen. Felicia keek wantrouwig om van de hoek van haar kamer.'Wat?'vroeg ze wat brutaal. Gill keek me even aan en begon tegen haar te praten:'O, Felicia. Ga je weg?''Ja,'zei ze ongeduldig.''Naar waar?'flapte ik eruit. 'Wat kan jou dat nou schelen? Naar de winkel, het is mijn beurt. Maar ja, ik begrijp dat je het niet meer weet. Met je verstand van een zeekoe.''O ja?!'zei ik spottend,'Liever dat van een zeekoe dan dat van een dode rat.' Haar gezicht verstrakte en ze keek naar Gill.'Wat was er?''Eu..,'ze keek haar schattend aan,'Mag ik je make up doen?''Make up voor naar de winkel?'vroeg Felicia verbijsterd,'Hoezo?''Wel euh..Altijd er goed uitzien, hé!'zei ze met een grote glimlach,'Alsjeblieft, alsjeblieeeeeft?''Oké dan,'zuchtte ze en Gill liep met een grijns van oor tot oor naar de badkamer om.. wacht, wat was er van make up? Ach, laat ook maar. Ze haalde een paar spulletjes en trok Felicia mee naar beneden. Yes, eindelijk. Het plannetje ging werken. Gill drukte Felicia op een stoel:'Blijf maar zitten.'Ik natuurlijk, rende naar beneden om haar werk over te nemen, straks dan.'Wàt?!'riep Felicia die geërgerd naar me keek,'Wat doe jij hier weer?''Kijken,'zei ik verveeld. Ze rolde met haar ogen. Gill beet op haar lip om niets te zeggen en begon dan maar gewoon. Eerst met.. mascara omdat het dan geloofwaardiger leek.'Hé Felic,'zei ze op een lief toontje,'Doe je ogen eens toe. Dan gaat het gemakkelijker.'En ze deed het ook nog! Dit ging een fluitje van een cent worden! Gill keek me aan en wenkte me.'Kom,'zei ze geluidloos,'Jou beurt.' Ik nam een schminkdoosje en gaf dat aan mij. Eerst nam ik de witte schmink en een sponsje. Daarmee depte ik haar gezicht af zodat ze net een.. vampier leek.'Wat is dat?'murmelde ze,'Dat op mijn gezicht?''O, foundation!'kirde Gill en ging wat dichter bij me staan,'Maar het kan zijn dat ik het nog zal moeten bijwerken.''Je bent goed in onschuldig zijn,'fluisterde ik in haar oor. Ze grijnsde nar me. En ik ging verder. Felicia's ogen werden helemaal donkerblauw, de lippenstift zoals een ovaal over haar mond, geweldig rode wangen en een roze vlindertje op haar kaak. Ik moest moeite doen om niet te gaan lahcen, en Gill zo te zien ook.'Het is klaar,'zei ze en ging snel op mijn plaats staan.'Is het mooi?'vroeg Felicia en knipperde enkele keren met haar ogen.'Geweldig!'riep Gill uit.'Heel mooi,'zei ik en probeerde serieus te blijven. Toen ze de deur uit was, gierden we het samen uit van het lachen.

Reageer (3)

  • HARREH

    -plat-

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Oohhhh sorry meer kwam er even niet uit van het lachen

    1 decennium geleden
  • Pylae

    WAAAAAAAAAAAAAH :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen