sorry hij is niet heel lang

we gaan zitten op het kleedje en daan schenkt wat te drinken voor me in. waarom doe je toch zo lief zeg ik dan. hij glimlacht alles voor dit speciale meisje. dan gaat hij op ze rug liggen en kijk ik in de mand en zie druiven en pak ze en ga half op daan liggen hij opent ze mond en ik voer hem de druiven pak het druifje klein daantje pak hem dan pak hem dan. daan kijkt me met zo'n gezicht aan van wtf en ik lach me rot ow dat vindt je grappig zegt hij, ik knink terwijl ik me nog steeds kapot lach. dan begint hij me te kietelen kijk dit is grappig zegt hij dan neeee zeg ik stooooop eerst zeggen hoe lief ik ben zegt hij. je bent het liefste mooiste knapste leukste jongen op aarde probeer ik te zeggen kijk dat wou ik horen zegt hij en stopt.

we zitten nu al een tijdje op het dekentje en hebben veel lol. dan kijkt daan me opeens aan met zn mooie ogen en pakt me handen vast lieve lieve charlotte wil je mijn mooie meisje zijn. ik kijk hem aan en zie dat lieve gezichtje van een jongen met een hart van goud en zeg snel ja natuurlijk wil ik dat en zijn gezicht komt dichter bij en we zoenen. ik kijk hem aan met een grote glimlach dan is het al weer tijd om naar huis te gaan daan brengt me naar huis. ga anders even mee naar binnen kan je me ouders zien. hij kninkt en we lopen hand in hand naar binnen me ouders zitten op de bank en zodra ze daan zien binne n komen staan ze op. uhm ja pap mam dit is daan mn euuuh vriendje daan stelt zich voor en papa vraagt nog wat dingen hij moet ook altijd me vriendjes keuren dan laat ik daan weer uit en ga naar binnen. ik wil meteen naar boven lopen zodat papa niet gaat zeuren. ik mag hem zegt hij als ik de deur open doe. gellukig zeg ik met een glimlach. dat is ook de eerste keer dat hij me vriendje goed keurt. maarja ik heb ook nooit echt een vriendje gehad wat echt van me hield. ik hoop dat daan niet ook zo is. ik maak me klaar voor bed en ga in me bed liggen ik whatsapp nog even met de jongens en lynn en daan natuurlijk dan ga ik maar slapen...

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen