Foto bij Poor Will.

FELICIAAAA KAN GEWELDIG TEKENEN! -Ik, Gill, zeg dat-

Natuurlijk, hij was nog vastgeplakt.'En?'vroeg hij en keek me verwachtingsvol aan,'Hoe krijg je het eraf?''Warm water,'zei ik hees,'Heel warm water.' Wills ogen kregen een sprankje angst,'Heet water?... Doe dan maar..''Ben je er zeker van?'vroeg ik bezorgd.'Als.. Als ik niet verbrand word..'zei hij en slikte. Ik deed het maar, anders geraakte mijn vriendje nooit los. En ik was niet van plan een soort hulpdienst te bellen die hem toch zouden uitlachen en hem alleen in pyamabroek zouden zien. Oo Felicia.. wat had je nou weer gedaan. Ik ging met een klam gevoel naar de badkamer en vulde een donkergroene emmer met warm water. Het stoom vulde de badkamer. Dan depte ik met een washandje wills rug. Hij kreunde soms van de pijn.. Het was te warm, dat was zeker, maar het werkte. Arme Will, waarom hem nou? Na wat wel een eeuwigheid leek te duren was hij los. De vloeibaar geworden lijm sijpelde lang zijn rug naar de grond. Zijn rug, zijn rug was helemaal rood van de warmte. Hij liep zo snel als hij kon naar de badkamer en nam de douchekop om met ijskoud water zijn rug nat te maken en af te koelen. Ik zat bij de deuropening te kijken. Hij draaide zich naar mij om. 'Ik neem wraak,'zei hij bot,'Wraak op Felicia.''Maar..''Gill!'zei hij geërgerd,'Het deed pijn, erge pijn. Je moet me helpen.. Alsjeblieft? Ik ben je vriendje.'Ik twijfelde enorm, maar hij keek me zo lief aan.. dat ik wel niet anders kon dan 'ja' zeggen.'Wat is je plan?' En hij vertelde het me.. in geuren en kleuren en ik moest meehelpen, tegen mijn beste vriendin.

Reageer (3)

  • HARREH

    Die foto blijft lekker. :9~
    En dit verhaal is grappig.

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Oh gill ni te erg hé anders wordt het op school nogal saai.xD

    1 decennium geleden
  • Pylae

    REVENGE. GOO WIIIL. -GGRAPJE?- :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen