Foto bij OO1 ♥ Lilly

if I had to choose to die instead of my little sister, I would die, not Lucy.

Ik glimlach met mijn witte tanden naar mijn kleine zusje Lucy, haar bleke huid straalt in de warme zon.
Lucy glimlacht gelukzalig terug naar mij met haar kleine schattige tandjes. 'Lill?' vraagt ze aan mij met haar zachte stemmetje. 'Ben ik mooi?'
Ik leg mijn wijsvinger op mijn kin en denk overdreven na. 'Daar moet ik wel even over nadenken hoor. Lucy kijkt met haar donkere ogen, zo donker als de nacht naar mij. 'Echt?' Ze buigt haar hoofdje iets naar onder en lijkt verdrietig. 'Je bent het mooiste prinsesje van de hele wereld.' fluister ik in haar oor. Een kleine glimlach verschijnt op haar gezicht. Ze huppelt vrolijk vooruit en ik en mijn kleine zusje lopen door het bos. De bomen zijn kaal en bedekt met een laag dikke sneeuw. Lucy houd van sneeuw, zoveel dat ze een klein aanloopje neemt en in de sneeuw springt, als een kangoeroe die struikelt over.. iets. 'Kijk Lill! Ik ben een sneeuwmeisje!' Lucy stond op en maakte klauwen met haar kleine handje en haar kleine vingertjes. 'RAWR! Ik kom je halen!' In plaats van dat ik zou beginnen weglopen maakte ik ook klauwen en rende naar haar toe. 'Denk maar niet dat ik je zomaar laat winnen hoor, Sneeuwmeisje!' riep ik. Lucy begon te grijnzen en sprong op mij en duwde mij omver. Niet dat ik slap ben, ik wou haar gewoon laten winnen. In mijn hoofd dacht ik even dat we voor altijd zo onafscheidelijk gingen zijn maar het kon niet, mijn kleine zusje is heel ziek. Ze heeft nog altijd veel energie maar dat zal de komende maanden veranderen. Alleen weet ik niet of mijn kleine prinsesje ooit zou kunnen winnen van 'de stoute beestjes' in haar lichaam. Ik ben gewoon zo bang dat ik haar ga verliezen, ik ben zelfs minder bang voor te sterven. Heel rustig ging ik zitten op een sneeuwberg en Lucy ging op mijn schoot zitten, ze was helemaal uitgeput en zei, 'Als ik zo vecht tegen die beestjes in mijn lijf met de SUPERMEISJE powers ga ik echt wel winnen Lill!' Ik kreeg tranen in mijn ogen en zei heel rustig, 'Ja, je gaat zeker winnen met je powers..' Toen ik bij powers was kreeg ik plots een brok in mijn keel, ik kon het gewoon niet, ik wil haar niet zien sterven en ik wil dat ze vecht, vecht voor mij..

Reageer (1)

  • Fennec

    Ahw! Dit is echt super schattig en lief! Kon dat meisje maar winnen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen