006
Ik weet dat ik lang niet meer heb geschreven, maar ik ben nu eenmaal heel erg druk bezig geweest met school... MAAAAAAR nu heb ik lekker vakantie!!! nu heb ik genoeg tijd. Ik heb ook lang geen inspiratie gehad en dan krijg je van facking flut stukjes en dat wil ik jullie niet aan doen. c: lief he?
ps: De jongen hierboven is Chrisofer Drew Ingle en je zou hem echt eens moeten luisteren!! Hij heeft een bandje Never Shout Never. Ze zijn zo leuk! Ik heb ook nog een story samen met Wolfsgirl7
aantekening : Poken is iemand in meestal zijn zij prikken.
Greets Danielle
'Seth voor de zoveelste keer. Ik kan tegen poken.' Zuchtte ik tegen Seth. 'DAT IS ONMOGELIJK' schreeuwde Seth me bijna doof. 'Jongens het wordt al donker. We moeten maar eens gaan' zei Jacob. 'Pret bederver dat je der bent' zuchtte ik en stond op. Toen ik weg wou lopen hield een sterke hand mij tegen. Toen ik omdraaide liet hij mijn arm los. Helemaal omgedraaid zag ik dat Seth met open armen klaar stond voor een knuffel. Ik met mijn gekke hoofd gaf hem niet echt een knuffel. Ik stond denk ik anderhalve meter verder van hem, want ik was ondertussen een paar passen terug gegaan. Voor hij zich kon bedenken rende ik op hem af en sprong ik. hij ving me - als gepland - op en knuffelde me. 'Seth.... ik.... hoe... niet ..... dood.' kuchte ik door de sterkte van zijn knuffel. Snel liet hij me los en verontschuldigde hij zichzelf. In een fractie van een seconde keek hij naar Jacob en weer naar mij. Ik vond het raar, maar zei er niets over. Want ja jongens zijn nu eenmaal raar. Ik gaf Paul nog een knuffel en liep toen met Jacob mee richting ''huis''. Niet veel later viel ik in een diepe slaap in mijn bed. Dit was een leuke dag geweest.
-Jacob Black-
TRRRRRRRRRRR TRRRRRRRRR TRRRRRRRR. Geërgerd griste ik mijn mobiel van mijn nacht kastje. 'Wat?!' vroeg ik boos. 'Jacob?... Help.' hoorde ik aan de andere kant van de lijn. Ik schoot meteen recht en concentreerde me op de stem. 'Help me. Er is iets met me aan de hand.' zei de stem erg ongerust. 'Seth ben jij dat?' 'Ja...... kom nu.' Ik hing op en pakte een broek en deed hem al lopend aan. Dat ging ook maar net goed. Ik wist al wel wat er met Seth aan de hand was. Hij was. Heel goed zelfs.
Er zijn nog geen reacties.