sorry voor het lange wachten again haha
had het druk maar vandaag sws 2 stukjes!

duuus je hebt al nieuwe vrienden gevonen zie ik zegt sophie als ze aankomt, kom zeg ik tegen ze we gaan wel weg. en ik sta op nee zegt sophie en ze drukt me weer in me stoel ik vroeg je wat. jaa ze heeft nieuwe vrienden zie je toch zegt lynn dan. jij moet je mondje houden zegt sophie vel . doe is even normaal zegt rein dan. ach het kleine opdonnertje kan ook nog praten ook. eej doe is even normaal ja zo praat je niet over me vrienden zegt owen dan en hij staat op. doe maar rustig hoor ik kom niet voor jullie ik kom voor haar en ze wijst naar mij. wat moet je van me vraag ik dan. dan is ze stil ik wil dat dat. dat je van deze school weggaat zegt lisa dan die achter haar staat. waarom zou ik van school afgaan? zeg ik. nou omdat ik je nooit meer wil zien. nou dan ga je zelf lekker van school af zegt daan. je hoort nog wel van mij meisje dit was geen slimme zet zegt ze als ze wegloopt. pff wat een achterlijkgestoord wijf zegt nils dan ik knink. dat je ooit vriendinnen met haar was zegt rein. achja ik heb nu jullie toch ze kninken en ik glimlach. de schooldag gaat snel. ik zit de hele dag naast lynn gellukig hebben we alle lessen samen. als we naar onze fietsen lopen zien we de jongens staan. gaan jullie mee naar ons huis? even chillen ofso zegt owen. jaa is goed zeggen we teglijk wonen jullie samen in 1 huis dan? jaa zegt rein dan we wonen bij anne en bas zei passen op ons. en het is makkelijer met opnemen en zo. en we hebben een studio bij ons huis zegt nils er nog achter aan dan fietsen we met zn alle naar hun huis toe pssssst horen we dan en sta ik plots stil fuck zeg ik lekke band. iedereen ligt helemaal in een deuk. doe je fiets maar op slot en leg heb in de goot je kan wel bij mij voorop me rekje zegt rein. en ik doe dat. na een wilde fietstocht zijn we toch nog heel huids aangekomen bij het huis van de jongens. het is een super groot mooi huis en lynn en ik staan met onze mond open als we binnen komen het is allemaal super mooi ingericht meteen springen de jongens op de bank en besluiten we een film te gaan kijken. in het midden van de film komen bas en anne thuis en gaan lynn en ik ons voorstellen duus zegt bas dan jij bent dat meisje waar daan het altijd over heeft ik kijjk naar daan en hij bloost ik denk het zeg ik lachend alleen maar goede dingen hoor zegt anne dan gellukig zeg ik blijven jullie eten vraagt bas dan we eten toch patat? als het van onze ouders mag zegt lynn dan en we bellen even naar huis het mag zeggen we dan in koor. dan ga ik de pan aan zetten zegt bas lachend...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen