Foto bij de inhoud van de missie

plaatje vond ik gewoon bij dit hoofdstukje passen

luckey

izumi pov

“Yeah” Ik was net terug van een missie kon ik meteen weer mee met een andere missie. Gelukkig was dit wel een leuke missie. Rustig wachte ik ergens op de route naar tthe Sand village. Ik moet Lynn met een team tegen houden. Ineens zag ik vier gedaantes mijn kant op rennen. Ik erkende Lynn eruit. “Ik hoopte al dat het met Gaara team was” Ik maakte snel seals en wachte rustig verder af. Toen ze vlakbij waren maakte ik me aanval af. “Fire Dragon Flame Bullet no jutsu” Duizende cloons kwamen van mij van alle kanten tevoorschijn en vuurde een vuur draak op hun af. Er kwam een zandbal om hun heen. Lachend keek ik toe van me geheime plek. Lynn keek wel rond maar vond me niet. “Ze zit er gewoon tussen” riep Temari lachend. Droom verder kinkt, ik ben al een jounin toen ik 8 was. Nu ben ik 16, ik heb al heel wat ervaring dan jullie. Grijzend stond ik toe te kijken. Ze vochten alsof hun leven er van afhing. Lynn zocht de hele tijd naar mij als ze de kans kreeg. Gaara deed soms het zelfde maar zonder succes. Ik ben iemand van de Dragon clan. Wij kunnen ons overal verstoppen zonder ontdekt te worden. We kunnen namelijk ons charka helemaal uit zetten en we kunne ons camufleren als de beste. Ik voerde soms sommige een jutsu uit. Ze waren bijna allemaal uitgeput op Lynn na natuurlijk. Die was ook al wat gewend. Gaara, Temari en Kakauro moesten door krijgen wat de bedoeling van deze opdracht inhield. Ze moesten samen werken als 1 team en de leider cloon te pakken die een scroll had die ze mee moesten nemen. Rustig genoot ik verder van de show die bezig was. “JONGENS WE MOETEN SAMEN WERKEN!” riep Temari ineens. Hehe eindelijk heeft iemand het door wat de bedoeling is. Ineens gingen me klonen er heel snel aan. de belangrijkste kloon stond er gelukkig nog. Snel maakte ik seals en stuurde er nog een paar cloons om weer wat moeilijker te maken. Ik hoorde ze gewoon grommen maar dat boeite me niks. Het was eens een leuke missie om te doen na 97 missie die verveeld waren. “Het duurd me te lang” Echt weer iets voor Lynn. Ik zag dat ze haar aanval deed. Ik schudde mee hoofd en stuurde weer een paar cloons erbij. “WACHT DIE MOETEN WE HEBBEN!” Gaara wees naar de hoofdcloon. “Hehe jullie hebben het door zeg” Snel activeerde de val. Als ze cloon vernietigen dan komt die sterker terug met een vuur lichaam. Ze konden hem alleen verslaan door de rol te pakken te krijgen. Dan stopte ik alles. “GAARA, TEMAIR KIJK DOE ROL MOETEN WE HEBBEN” Zo die hadden het ineens snel door zeg. Ze hadden de rol en ik liet alles verdwijnen. “Volgens mij was dat alles” zei Lynn licht hijgend terwijl het team hard uithijgde. “Kom we gaan verder” Ik zag het team vertrekken. Toen ik ze niet meer zag kwam ik tevoorschijn. Ik zag een kunai met een briefje er aan. Duidelijk van Lynn.Kon je niet wat rustiger doen! Lachend stopte ik het briefje in me zak en ging terug naar Konoha. Daar mocht ik lekker weer op missie. Jippie…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen