Vergeten zal ik nooit.

Je plofte langs me neer op de bank en zuchte "Wat was dat voor een" zei je. Ik wist niet goed wat ik er op moest antwoorden, wat je niet wist was dat het mijn broertje was. Ik schaamde me voor je in het begin, niet dat dat nodig was....

De zon schijn en ik wandel over het graspad opweg naar school. Ik stapte half mee op de maat van de muziek die in mijn oren dreunde. Eenmaal aangekomen bij school zwaai ik naar Menno en loop naar hem toe. We groeten elkaar en ik ga naast hem zitten "en hoe was het weekend?" vraag ik. " bwah, je weet wel hoe het gaat thuis, weer hetzelfde liedje thuis.." Ik zucht en geef hem een schouderklopje. "komt wel goed" Hij zucht "hopelijk valt nieuwjaar wat mee, je komt wel mee toch?" ik knik en glimlach "Wat denk jij nou? Jou alleen laten met andere ?? Noway, ik pas op je! Waar je gaat en staat, daar zal ik ook zijn." De bel ging en Menno glimlachte nog even en stond toen op. De dag duurde eindeloos en toen uiteindelijk de bel ging begon de vakantie.
Toen ik de schoolpoort net uitgewandeld was riep er iemand mijn naam "Kate!" Ik draaide me om en zag Menno op zijn fiets komen aanrijden "lift nodig?" Ik grijns en spring achterop. Half vallend en van het fietspad afgeweken rijden we door het park. Tranen met tuiten aan het lachen en me teen geschaafd over de grond. Toen hij me thuis afzette keek hij me nog even na. Met een warm gevoel stap ik naar binnen. Waarom snapt die jongen de hint niet? Hallo, ik vind je leuk! Ik wandel meteen door naar boven als ik eenmaal boven ben en plof neer op bed. Draai me om naar onze foto en zucht "Iemand die mijn hartje heeft veroverd weet het nog niet... Maar met nieuwjaar zal ik voor altijd bij je zijn" fluister ik. Ik hoor mijn moeder binnen komen en doe net alsof ik slaap als ik voetstappen hoor op de trap. De deur word geopend en ik hoor haar fluisteren 'slaaplekker' Tegen het avond eten open ik mijn laptop en zie dat HIJ online is.
Hey <3 [/red
Hoi <3
Wat doe je?? <3
Niks en jij? <3
Wachten op het eten. Heeft je pa trouwens nog iets gezegt of moeilijk gedaan?
Ja hij zit de hele tijd op me te schreeuwen? Kan elk moment wegvallen omdat hij weer wat drank heeft binnengehad heeft. <3
Ohh, kom anders even langs?? Eet je toch gewoon hier even mee??
Menno Qrusiarts in ofline.

Ik zucht en sluit uiteindelijk ook maar af. Ik pak mijn mobiel van bed en stuur hem een Smsje #Kom even langs, we gaan wel iets eten in het dorp#




]

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen