Foto bij Hoofdstuk 10~Niall J. Horan

Pf.. echt waar,het is al mega-lang geleden :s
Het is niet dat ik geen tijd had (ja sorry ik ben eerlijk) maar ik was gewoon nooit in de mood om te schrijven .. Ik bedoel,toen met de examens zat ik tot half 8 te leren en dan moest mijn 'brein' efkes rusten en gewoon wa muziek luisteren enzo ;D
Dus ..... IK BEN HELEMAAL TERUG!!!
Ik ben zelfs van plan om mijn laptop mee op vakantie te nemen ( kga een maand naar het zeetje :) ) en 's avonds (als we ni gaan wandelen ofzo) een stukje te schrijven ;) dus ik hoop dat jullie niet boos zijn ofzo ... haha love you lezertjes,ik ben in ieder geval blij dat jullie nog steeds een abo hebben en mij niet in de steek hebben gelateeeen !!

Niall werd wakker na zo'n drie uurtjes slaap.Hij had na het hele gedoe met Laura voor het eerst nog een keer rustig geslapen zonder rare dromen of nachtmerries over vliegende koeien te hebben.Hij werd wakker en sloeg het dekbed van zijn ontblootte lichaam.
Hij stond op en ging voor de spiegel staan."We zullen ons maar eens klaarmaken voor de spyke-sessie zeker?"Zei Niall tegen zijn spiegelbeeld alsof het zijn tweelingbroer was.
Hij vertrok naar de badkamer en keek naar zijn tanden...Wow..Hoe lang had hij die al niet meer gepoetst?Dacht hij bij zichzelf.Maar voor hij daar echt grondig over nadacht realiseerde hij zich dat hij auto's hoorde...Auto's...Straat...Geluid..."Shit!" Zij hij tegen zichzelf.
Hij spurtte zo snel hij kon door zijn badkamer,sloot de raam en vervolgens de gordijnen.
Hoe kon hij nu zo stom zijn om de raam open te laten staan terwijl hij daar doodleuk in zijn blootje voor de spiegel stond.
Ok,op zich is dat niet zo erg,dan zien zijn buren hem maar in zijn 'natuurlijke kostuum' maar hij mocht natuurlijk niet vergeten dat hij Niall van de boyband One Direction was en dat de paparazzi hem voortdurend op de loer lag.Maar nu,back to the point! Hij deed voor er nog iets verder kon gebeuren snel propere kleren aan en poetste zijn tanden.Hij legde zijn haar zoals hij het leuk vond en ging de trap af naar zijn huiskamer.
Hij nam zijn laptop en plofte in de zetel."Ooh,nog even een knabbeltje,anders komt er hier helemaal niks van."Zei hij weer tegen zichzelf.
Wat dacht je nu eigenlijk anders? dit was toch Niall Horan? Hij versnelde zijn pas een beetje op weg naar de keuken en nam zijn favoriete nootjes uit de overvolle snoepkast.
Hij opende het zakje,nam een grabbel en propte het in zijn mond.Hij installeerde zich weer achter zijn laptop en startte Skype op.
Hij moest natuurlijk ook nog een account aanmaken want hij had dit programma nog nooit gebruikt."Hmm..."dacht hij bij zichzelf."Welke nickname zal ik nemen?Natuurlijk niet mijn eigen naam,anders wordt ik aangevallen door fans."Hij dacht nog een keer diep na en toen wist hij het,hij begon vlijtig te typen en na een tijdje was zijn account klaar.De naam die op zijn scherm stond,was : Drake Wilson.Een redelijk normale naam waar niemand iets achter zou zoeken.

En nu kon het beginnen ...
________________________
Hopelijk vonden jullie het leuk!

LiamGirl xx

Reageer (1)

  • Chasing1D

    Domme Niall haha :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen