Foto bij Hoofdstuk 3

Hoii, het is natuurlijk zomer enzo, dus ik zit in 24/7 op mn laptop.. Ik probeer zo veel mogelijk te schrijven maar waarschijnlijk niet elke dag :( x

vanuit Amber

Het is de auto van Rein!! Ik ren naar de tafel en pak mijn mobiel. Ik ga naar whapp en schrijf:

Amber
Hey! Ik zag je auto het park op rijden! Ik zit hier ook!

Rein
Ja hahah, ik die hangmat toch?

Amber
Jaa

Rein
Ik heb een verrassing, doe de deur eens open.


Verbaasd loop ik naar de deur. Ik doe open en Rein staat er. Hee! Zeg ik. Hey zegt Rein. En hij geeft me een knuffel. Zullen we samen het park een beetje gaan verkennen? vraagt hij dan. Ja hoor, gezellig. Ik loop naar binnen en pak mijn slippers. OMG ik ga met Rein chillen!! Denk ik bij mezelf


vanuit Rein

Ik vind het nog steeds balen dat we moesten tanken. Ik denk de hele tijd aan Amber. Ik zag haar en vond haar meteen leuk. Ookal ken ik haar niet. Ik weet het gewoon. Hee Rein, Koekkoek, zijn we er nog? Vraagt Chrisje lachend. Hè wat? Oh ja hoor. Waar denk je aan? vraagt ze. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik aan Amber denk. Dat zou heel raar zijn. Uhh.. stamel ik. Ik dacht aan de vakantie en hoe groot het huisje in het echt zou zijn. Hmm.. Jaja, het zal wel. Gelukkig houd Chrisje er nu over op. Eenmaal op het park aangekomen rijden we met de auto naar het huisje. Ik kijk naar de huizen. Er is ook een huis met een hangmat, er ligt iemand in. Ik kijk goed en ik zie... Amber!! We zijn er roept mn moeder. OMG er zitten maar 2 huisjes tussen ons! Ik leg mn spullen in mn kamer en loop naar buiten. Ik wil naar Amber toe! Ik loop mijn tuin uit en krijg een berichtje.

Amber
Hey, ik zag je auto het park oprijden, ik zit hier ook!


We hebben even een kort gesprekje en ik zeg dat Amber de deur open moet doen. Ze doet open en kijkt me lachend aan. hee, zegt ze. Hey zeg ik lachend terug, en geef haar een knuffel. Zullen we samen het park een beetje gaan verkennen? Ja hoor gezellig zegt ze. en ze loopt naar binnen om haar slippers te pakken, Damn ik vind haar leuk! Maar.. Zou ze hetzelfde over mij denken?




Sorry, beetje saai hoofdstuk. Maar ik heb geen inspiratie
x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen