Foto bij Officer Tomlinson - Louis Tomlinson (16+)

Vanavond Nialler. Please help trending #LetNiallSingWhereWeAre anders wordt Niall gitarist en zal hij niet meezingen vanwege Modest management., x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Curlyy

    Loll serieus die mic deed het niet omdat niall op z'n apparaatje was gaan zitten xD. Nothing to worry about. T management mag best wel eens kut doen maar als ze dat soort dingen echt gingen flikken dan zouden ze alleen maar problemen creëren en dat willen ze al helemaal niet hebben.
    Niall wisselt tijdens een concert vaker van mic dan de anderen omdat hij inderdaad ook gitaar speelt. Zo'n switch gaat niet altijd even snel en daar kan t dus ook aan liggen;).
    No worries peeps:).
    Dat soort dingen flikt het management voorlopig niet meer. (Das allemaal strategisch enzo:p. Net stratego maar zonder vlag xD)

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    Ik zag het filmpje, dat Niall zn mic werd uitgezet.

    Hij was eerst like: "What is going on. My mic doesn't work."
    En toen was hij: "Niet weer." Want in de uan tour is zijn mic twee keer zachter gezet, en toen ruilde hij 1x met Hazz, en 1x met Louis.

    God ik heb liggen janken, jfc!

    1 decennium geleden
  • FabriziaNaomi

    HO HO HO *en dit is niet de kersman*
    WAT HEB IK GEMIST!!!!!!!!
    Neeee dat mag niet gebeuren
    Aub meld me even wat er is gebeur!!!
    Waarom moet dat!! :(

    1 decennium geleden
  • ILOVEFOOOOD

    Wat een kut managment zeg !
    Maja love youre story xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen