40
Btw ken iemand van jullie The mortal Instrumens? LOVEEE
Als hij zich langzaam terug trekt draai ik me om en ren naar buiten. Ik voel me zo vreselijk meteen begin ik te huilen ik ren veder en veder als ik m'n goed open doe zie ik dat ik in het verbodenbos ben. 'Fuck' gom ik, het begon nog eens donker te worden ook.
Misschien is het ook wel beter zo.. Geen mensen geen pijn.
Ik pak m'n stok 'lumos' meteen is het een stuk lichter, oke misschien wil ik toch terug..
Ik bedoel dan maar pijn, maar ik heb voedsel nodig.
Oke consentreer waar kwam ik vandaan.
Na drie rondjes gelopen te hebben geef ik het op ik last mezelf tegen een boom vallen en Val Huilend in slaap.
Als ik wakker word is het snachts..
Im zie opeen honderden roden ogen om me heen. 'Lumos!' Zeg ik met trillende stem.
Het zijn spinnen...nouja dat valt dus niet mee!
Als een gek ren ik de andere kant op als ik tegen iemand aan bots. 'Blaire?'
Ik wist niet wie het was aangezien ik op de grond was gevallen, maar ik zei meteen 'ja!'
Als ik weer sta zie ik dat het George is.
'En laat maar weer zitten ik ben Blaire niet ik ben maar een hologram, dus ik ga wel weer terug het Bos in. Doei!' Ik draai me om en wil weer terug lopen als hij me vast pakt en met kust. Ik trap op z'n teen. 'Zeg is het vandaag laten-we-Blaire-uit-het-niets-kussen-dag!' Roep ik gefrustreerd uit.
George kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan en scheve glimlach, de glimlach waar ik verliefd op werd..
'Het is niet grappig!'
'Kom nou maar' en hij wil me mee trekken naar hogwarts 'nee.' En ik vouw m'n armen over elkaar.
'Oke dan maar zo' hij tilt me op en loop richting het kasteel. 'GEORGEE!' Roep ik boos.. Maar dat houd ik niet vol 2 seconden later hebben we alletwee de slappe lach.
Reageer (2)
super snel verder Xx
1 decennium geledenAah ze zijn cute samen
1 decennium geledenMaar wie word het ? Draco ? Harry? George ?? Spannend !!!!