39
Sorry voor spelfouten het is geschreven met de iPad X
Er is nu een maand voorbij sinds ik George zag met een ander. Je zou kunnen zeggen dat ik ben veranderd, ik zit bij vaak bij zwadderich hang rond met Draco en zie er misschien iets anders uit. Ik loop tegenwoordig rond op hakken en iets kortere jurkjes dan normaal. Maar he, laat me. Griffoendor heeft me laten stikken en ze doen hun best maar.ik kom meestal snachts terug in de commonroom en als snape me snapt laat hij me meestal gaan omdat hij me ziet als en zwadderaar . Als ik word opgewacht door Hermoine negeer ik haar en loop door naar de badkamer of ga in bed liggen en doe het gordijn dicht. hermoine mag dan niks gedaan hebben.. Maar ze kwam me ook nooit opzoeken.
En als ik helemaal niet kom bij griffoendor slaap ik bij Draco.
Jup Draco en ik hebben iets.
En daarom haten de meest griffoendors me nu nog erger.
Ik loop richting de grote zaal met Draco naast me 'Blaire!' Word er opeens geroepen. Als ik me omdraai zie ik Harry. 'Wat moet je potter?!' Gromt Droco.
Ik leg men hand tegen z'n wang 'ik handel dit wel af' zeg ik zachtjes en ik geef hem een knipoog, Grinnikend loopt hij veder.
Met grote passen loop ik naar Harry 'als je je excuses aan gaat bieden hoef ik die n-' en zijn lippen waren op de hare. haar verstand zei dat ze hem weg moest duwen, maar haar verstand verloor het van haar hart. Ze hield nog van Harry dat was nooit gestopt..
Reageer (1)
Omg !!!!!
1 decennium geledenEn eindelijk je bent er weer. !!!!!
Heb je gemist !!
Xxxx