Okay, voor de mensen die het nog niet doorhadden; Olivia is de Avatar. :')

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • LeaFlammae

    Omnomnomnom. Snel verder, ik vind dit leeeeukk :3 (Nee, ik ben je niet aan het spammen met reacties, hoe kóm je erbij? :') )

    1 decennium geleden
  • MarijeR

    Hahaha dramatische ironie is de beste vriend van elke fan-fiction schrijfster :')

    1 decennium geleden
  • MarijeR

    Hihi oeps maar het was best wel logisch, nietwaar? Ik ben een Mary-Sue typetje en alles moet perfect zijn en de machtigste persoon op Aarde die haar macht niet kan gebruiken is toch geweldig? :')

    1 decennium geleden
  • LeaFlammae

    'Ah, Olivia, daar ben je. Ik heb een expert uitgenodigd die de sleutel voor ons kan herkennen, en hij kan hier elk moment zijn.' Hij scheen enigszins nerveus en haalde zijn hand door zijn grijs wordende haar. Wie was deze expert, en hoe kon alleen de gedachte aan hem Lestrade zo zenuwachtig maken?

    *gniffelt alwetend*

    1 decennium geleden
  • LeaFlammae

    'Okay, voor de mensen die het nog niet doorhadden; Olivia is de Avatar. :')'

    Moest je nou echt weer spoileren? :c Ik voelde me juist zo slim dat ik al had bedacht dat dat hoogstwaarschijnlijk het geval was *kijkt sip*

    Oké, however, ik ga nu lezen =D Jij maakt echt van die heerlijk lange hoofdstukken, I love that ^.^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen