Ik liep toch nog even voor de laatste keer langs de spiegel om nog even dubbel te checken. Ik liep terug naar me kamer en plofte neer op mijn bed. Er gebeurde ineens iets, iets wat ik niet kan omschrijven.. Ineens voelde ik me warm, gelukkig. Ik zette mijn Ipod op en begon mee te zingen en te dansen. Ik hoorde vanaf beneden de bel gaan. Zou het? Zou hij het zijn? Ik rende naar beneden en zag een schim achter de deur staan, ik herkende hem gelijk. Ik rende naar de deur om hem open te doen. Ik pakte de deurklink vast en zag door de deur heen dat hij lachte. Mijn hart smolt. Ik deed de deur open, en daar stond hij. Met van die kuiltjes in zijn wangen die niemand kan weerstaan. Ik zag dat hij zijn haar halflange haar nog snel even in model had gedaan. 'Hoi' zei hij met blozende wangen. 'Haii, ehh.. jaa...' Ik kreeg er geen normale zin meer uit. Hij was zo perfect. 'Kom binnen ' zei ik vlug. Hij ging zitten op de bank, niet zo'n lompe arrogante manier van zitten van de meeste jongens die ik ken. Maar op een perfecte manier waar op alleen Justin dat kan. Ik ging naast hem zitten. 'Waarom wou je ineens met me afspreken? Soms heb ik het gevoel dat je me bijna negeert op school..' 'Natuurlijk niet, alleen op school krijg ik nooit echt de kans om met je te praten.' 'Oh..oké' zei ik met een klein glimlachje. 'Wil je wat drinken?' 'Graag' zei hij ja knikkend. Ik liep naar de keuken, pakte twee glazen en schonk wat drinken in. Mijn handen trilde, ik wist echt nooit dat dit ooit zou gebeuren. Justin die speciaal voor mij kwam. Ik liep met trillende handen met de glazen terug naar de woonkamer. En ja hoor, het ergste wat er kon gebeuren gebeurde. Een van de twee glazen viel uit me handen. Gelukkig niet over hem heen maar net voor hem. Ik werd gelijk super rood. Ik probeerde het gelijk op te deppen met een tissue, hij pakte er ook gelijk een en hielp me. Hij is zo lief... Ik keek iets omhoog naar hem, en zag zijn twinkelende ogen. Voordat ik het wist voelde ik zijn warme lippen op de mijne.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen