Foto bij Donderdag, 28 Februari

kort. tss.

"Mag ik je iets vragen?" Na een lange stilte in het restaurant zei Jack eindelijk iets. Ik staarde naar mijn waterglas en keek langzaam Jack aan. "Natuurlijk," Zei ik kort. Ik keek opnieuw naar mijn glas. Ik merkte dat Jack dat niet leuk vond. Hij schraapte zijn keel zodat ik weer hem aankeek. "Wanneer is de laatste keer dat je seks hebt gehad met Finn?" Ik keek weer naar mijn glas en fronste langzaam. Hoezo ging hem dit aan? "Boeit het?" Vroeg ik zuchtend. Jack verschoof zijn stoel en sloeg zijn vuist op tafel. "Ja! Ja, ja. Eigenlijk wel ja." Ik keek Jack aan en stond op. Ik pakte mijn jas en trok hem aan. "Wat ga je doen? Waar ga je heen? Laat je me nu zo zitten? Is het zo een moeilijke vraag, Hazel?" Ik keek Jack aan. "Ik ga naar Finn toe." Jack keek mij recht aan en viel stil. Ik deed mijn rits dicht en de koopjes daarvan. "Oh," Kwam er alleen uit zijn mond. "Maar... Hazel, we hadden toch de afspraak dat je 31 maart het zou weten. Denk je er achter gekomen te zijn als je niet met me praat? Met me afspreekt?" Ik zuchtte opnieuw heel diep. Ik keek hem niet meer aan. "Ik denk dat ik het al weet," Zei ik voorzichtig en keek hem aan. Meteen had ik spijt. Spijt van dat ik hem aankeek. Zijn gezicht verviel. Alsof een trots gebouw instorten. Zijn ogen en mondhoeken hadden in zeven woorden al het moed dat ze ooit hadden laten gaan. Jack slikte. Ik zag dat zijn kapotte blik veranderde naar paniekerig, boos, radeloos. "M-m-" Hij kwam niet meer uit zijn woorden. Zijn ogen vulde zich met tranen. "Sorry Jack, ik moet nu gaan," Ik kon dit niet aanzien. Ik draaide mij om en liep zo snel mogelijk uit het restaurant. De waarheid was; ik had niet gekozen. Ik had een nieuwe keuze. Finn of geen van beide.

Reageer (3)

  • AnneMalik

    Ik heb de 2 verhalen op 1 dag gelezen!
    Ga alsjeblieft verder! :)

    1 decennium geleden
  • LaurenD

    Love it♥ snel verder please! X

    1 decennium geleden
  • Esaqar

    Spannend! Snel verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen