Foto bij eidelijk thuis

gewoon omdat ik het leuk vind

Maelynn P.O.V.:

Moe loop ik naast Kiano die Sakura draagt omdat ze inslaap is gevallen. En Naruto is een paar minuten er na inslaap gevallen en zit nu op de rug van Sasuke die nog steeds niks van moeheid heeft vertoond. Ik kijk naar Kaylah en ik van haar nog net op als zij ook inslaap valt snel zet ik haar op mijn rug en loop veder. Na nog gewisseld te hebben met Izumi die nu Kaylah draagt en ik Veli ziet het er ongeveer zo uit: Sasuke draagt Naruto, Kiano draagt Sakura, Kakashi draagt Zachely, Izumi draagt Kaylah en ik draag Veli.

tijd sprong in Konoha

Eindelijk komt mijn oude vertrouwde huis in zicht ik zet het op een rennen. Als ik binnen kom gestormd schop ik mij schoenen uit gil dat ik thuis ben en loop naar mijn kamer. Als ik in mijn kamer ben zit daar niemand minder dan Neij moe plof ik naast hem op mijn bed en Neij buigt gelijk zijn hoofd zo dat hij mij aan kijkt. 'Ben je moe?' vraagt hij als hij in mijn ogen kijk. 'Nee jo ik ben nog zo vrolijk als altijd' zeg ik sarcastisch. 'Heel leuk zus ga maar slapen ik haal je wel als we gaan eten' zegt Neij en loopt weg.

Reageer (1)

  • Luckey

    leuk!!!
    snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen