Foto bij || Hoofdstuk 30

Peter Capaldi is de nieuwe Doctor *keyboardsmash* !!!!1!1!!
En we zitten nu al op hoofdstuk dertig. Yay. Mijn doel voor deze vakantie was vijftig, dus dat gaat op deze manier wel lukken. ^^


Nu wist hij pas echt zeker dat Slytherin geen schijn van kans tegen hen zou maken. “Bedankt, Percy.”

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Muze

    *Aai Percy*
    *Aai Oliver*
    Wat zijn jullie toch een schatjes!

    Gosch, nu ik zelf afgelopen weekend door een dronken iemand op de dansvloer ben gesleept heb ik eigenlijk nogal met de arme jongen te doen... Awkward als hell, maar als ik mister January als danspartner zou hebben zou ik het veel minder erg vinden dan ik het dit weekend vond.

    Is het sadistisch als ik van ons dearly beloved koppel een foto wil maken, hun hoofdjes omcirkelen met een hartje en die foto vervolgens aan Penny afgeven?(duivel)

    1 decennium geleden
  • Maheegan

    Percy die danst x'D Dat wil ik zien ^^

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Wat een schatjes zijn het toch! En ik probeer me te herinneren of ze de zwerkbalcup in het tweede jaar hebben gewonnen. Volgens mij ging het niet door toen. Ik heb nu al medelijden met Oliver.
    Volgens mij is het wel deze keer en niet dit keer (tweede alinea:Niet zo lang als dit keer, tenminste...). Ik vind je schrijftempo wel echt geweldig! (:

    1 decennium geleden
  • Theodora

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw (bloos)
    I'm almost crying because that was so cute (it's girlweek, so I blame the hormones).

    1 decennium geleden
  • Petrified

    Awesome, zoals altijd. (: Ik zie het al helemaal voor me; Perce aan het dansen :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen