Foto bij Hoofdstuk 3

zeg hallo tegen megan ^^
(ja het is rebecca black lol)

hier is dan weer een hoofdstukjee ! yay
enjoyy xx

Jade

Ik kwam weer aan bij het huisje, Emily en Megan waren nog niet thuis, maar niks kon mijn humeur nog verpesten! Ik ging aan de keuken tafel zitten en at de broodjes die ik gekocht had op. Ik liep naar boven en pakte mijn bikini uit de kast. Ik keek even rond en glimlachte.Ik was blij dat Megan en Emily deze kamer niet hadden gevonden want mijn kamer had een prachtig uitzicht was gigantisch en had ook nog een jacuzzi, ja in mijn badkamer !
Toen ik mijn bikini aan had liep ik vrolijk weer naar beneden en pakte een flesje water uit de koelkast en stopte hem in mijn strandtas. Ik liep naar het strand en zag emily en megan die vrolijk naar mij zwaaiden. Ik liep naar ze toe met een grote lach op mijn gezicht. 'Wow, is jadey zo vrolijk om ons weer te zien?' zei Megan. 'Nou nee, maar ik heb Louis ontmoet!' roep ik. 'Ok..' antwoord Emily. 'Nou wat zijn jullie weer enthousiast! Jullie kunnen ook nooit blij voor me zijn he!?' roep ik. 'Wow calm down Jade' zegt Megan. Ik negeer haar en pak mijn tas weer op en loop ver weg van Megan & Emily. Als ik ver genoeg ben leg ik mijn handdoek neer en ga er op liggen. Ik pakte mijn zonnebril & een tijdschrift uit mijn tas. Ik zette de zonnebril op mijn neus en begon het tijdschrift te lezen. Terwijl ik mijn tijdschrift aan het lezen was kwam er opeens een bal op me. Ik keek op en pakte de bal. 'Sorry!' hoorde ik een stem zeggen. Ik zette mijn zonnebril op mijn hoofd en zag Louis. Hij kwam naar me toe lopen en zei: 'Oh hey Jade !' 'Hi Lou!' riep ik vrolijk ik stond op en gaf hem de bal. 'Ben je nog steeds alleen?' vroeg Louis hij ging naast me zitten. 'Jup... Nou ja ik was net bij ze maar ze kunnen nooit blij voor me zijn!' zeg ik. 'Ahh jade was dus blij?' zegt Louis met een grijns. 'Ja door jou' zeg ik, ik voel dat ik een beetje begin te blozen. Louis begint te lachen. Ik geef hem een duw. 'Lach me niet uit Louuuuu!' roep ik. 'Nah, jawel' zegt Louis grijzend. 'Oh Louis..' zeg ik zuchtend. 'Duuuuuss jij vind ons wel leuk he?' zegt Louis met een knipoog. 'Jaaa! Ik had al stiekem gehoopt dat ik jullie tegen zou komen' zeg ik. 'Ik ben toch wel je favoriet he?' zegt Louis grijzend. 'Nee Lou...!' zeg ik lachend. 'WAT?! ik ben niet je favoriet? Daar ga je voor boeten!' roept Louis. Louis tilt me op en gooit me over zijn schouders heen. 'LOUIS! laat me los!' schreeuw ik. 'Nee echt niet' roept Louis. Louis rent recht op de zee af en gooit me in het koude water. ' AAAAH, Louis!' roep ik. 'Haha wat?' lacht Louis. 'Het water is ko-kouuud!' roep ik. Louis slaat zijn armen om me heen zodat ik het water niet uit kan, wat ik opzich niet erg vind want iedereen droomt er toch van om Louis' armen om je heen te hebben? Ik wurm me uit Louis' armen en druk hem even onderwater. 'Oh girl, dat had je niet moeten doen!' roept Louis. 'Ooops' roep ik lachend. Ik ren gauw het water uit met Louis' op mijn hielen. 'Ik krijg je wel Jade!' schreeuwt Louis. Ik zie dat een hele groep mensen naar ons zitten te kijken. Ik stop even en dan voel ik opeens weer 2 armen om mijn middel en lig ik op de grond. En ja hoor Louis heeft me. 'Ik zei toch dat ik je wel zou krijgen?' roept Louis. 'Ja dat klopt' zeg ik lachend. 'Volgens mij is het weer tijd voor een bad' roept Louis en voor ik het weet lig ik weer over zijn schouders en daarna in het water. Louis drukt mij ook even onderwater. Als ik boven kom kijk ik hem nep boos aan. 'Wauw je bent echt leuk als je boos bent' roept Louis lachend. Ik glimlach even naar hem en hij glimlacht terug. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan hij buigt zijn hoofd iets naar voren, ik doe het zelfde en sla mijn armen om zijn nek...

Reageer (4)

  • Big1dfan

    Tuurlijk neem ik een ABO!!snel verderX

    1 decennium geleden
  • zouisforever

    super! abo erbij (flower)
    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • CrazyNialler

    Awh hoe schattig! Echt een leuk verhaal!! xx :)

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen