Foto bij Rumors 3

En ja hoor, daar was Lilly samen met een jongen en allebei helemaal wasted. Ze begonnen allebei tegen me te schreeuwen en dingen naar me te gooien. Ik werd bang. Dus ik pakte mijn tas en deed daar vervolgens kleding in, ik wist nog niet waar ik ging slapen maar in ieder geval niet hier. Ik deed daarin: een pyjama, een onderbroek en een extra bh, mijn lekker paar warme uggs. Zo zou ik de avond wel doorkomen. Voor de volgende dag had ik een skinny jeans, een schattige topje van de Abercrombie en mn paar timberlands waar ik echt verliefd op was geworden. Ik dacht dat ik we; zou gaan stappen morgenavond want morgen was het vrijdag. Dus ik nam ook nog een wit rokjemee en daarop een donkerblauw topje. Met mijn oh zo leuke hakken.Dit zou wel genoeg zijn. Ik liep de deur uit en bedacht waar ik heen ging. Toen opeens Harry belde. '' Hey babe, are you ok ? '' Ik begon te huilen. '' No, im not. Lilly is so drunk with a boy and they are throwing stuff at me. I am outside, finding a hotel or something. '' '' Please come to my place, i dont want you to be alone because its already late baby '' Ik dacht na, en dit leek me een goed idee. '' Ok, im at your place in 10 minutes '' En ik hing op. Ik pakte de eerste taxi en ging naar Harry's huis. Oh god wat was ik boos op Lilly. Ik kwam aan bij Harry, het had geregent. Hij zag me en zoende me gelijk. Hij zei dat ik me moest omkleden en lekker mn pyjama aan moest trekken. Dus dat deed ik. Toen ik beneden kwam, had Harry een kopje thee voor me gezet. Hij kalmeerde me en zei dat ik een tijdje bij hem kon blijven. Dat wou ik graag, maar eerst overleggen met Lilly. Ik had wel zin om te stappen dus ik stelde dit voor aan Harry. Natuurlijk vond hij dit geen probleem. We gingen naar een club. Ik nam een bacardi cola, om nog eventjes rustig aan te doen. Maar als ik ging feesten, ging ik echt goed feesten. Dan werd ik helemaal wasted. Daarna na ik allemaal sterke dranken, de namen kan ik niet eens meer herinneren. Ik voelde me licht in mijn hoofd worden. Ik ging wat met Harry dansen, en ook hij was helemaal dronken. Na een heerlijke avond gedanst en gedronken te hebben, was het tijd om naar huis te gaan. We namen een taxi. Toen we thuis waren namen we nog een paar drankjes, dat kon vast geen kwaad. Toen we klaar waren met drinken en alleen maar nog meer dronken te zijn geworden, sleurde Harry me mee naar boven, naar zijn slaapkamer..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen