We kwamen aan bij mijn appartement. Ik deed de deur netjes voor hem open. Gelukkig, Lilly is er niet. '' Do you want something to drink Harry ? '' '' Sure a coke is fine by me babe '' Oke, Harry Styles noemde me net babe. Ik pakte een glas cola en gaf het aan Harry. " So, how's life going? '' vroeg Harry aan me. Ik antwoordde dat het wel oke ging en alles zn gangetje ging. Het was hetzelfde verhaal bij hem. Hij begon wat te praten over zijn liefdesleven, dat hij niet zoveel geluk had. '' Same over here! '' zei ik en ik moest lachen. Harry zei dat het ook best lastig was aangezien hij zo beroemd is. Ik kon dat wel ergens begrijpen. Hij zei tegen me dat het hem verbaasde dat ik geen vriendje had aangezien ik een ' beautiful girl ' was. We besloten een film te kijken, en blijkbaar was Harry een romanticus want die stelde voor om the notebook te kijken. Ik was het hiermee eens. We lagen onder dekentjes op mn bank. Tijdens de film voelde ik dat Harry voorzichtig mijn hand pakte. Het voelde fijn. De film was erg leuk. We stonden op want tijdens de film hebben we alleen maar gelegen. Hij bewoog zijn hand langzaam richting mijn hoofd, we zaten op het randje van mijn bank. Zijn gezicht kwam ook langzaam dichtbij. En opeens voelde ik zijn zachte lippen op die van mij. We zoenden. Het was slechts alleen maar een kusje, niks meer. Maar toch voelde het goed en betrouwbaar. '' Isn't this so wrong? '' vroeg ik toch maar aan Harry. '' No it feels good so why not? '' Hij had gelijk, het voelde goed. We dronken nog wat en inmiddels was het laat. Ik kreeg net een smsje van Lilly op mijn iPhone. Ze zei dat ze binnen nu en 20 minuten terug was. Ze was dronken, ik zag het aan de manier waarop ze typte. Dus ze neemt waarschijnlijk een jongen mee, how cute. Maar niet heus ik word er gek van. '' I must go sweetheart '' Shit nee, zo jammer. '' Oh fuck '' '' You have my number so you can call all the time baby. '' Schattig als hij dit zei. Hij pakte zijn spullen en we liepen naar de voordeur. We zeiden gedag en toen gebeurde het weer. We zoenden alweer. Ik vond dat totaal niet erg hoor trouwens. Hij had lekkere zachte lippen. Hij tikte met zijn tong tegen mijn lippen aan. Hij drong naar binnen en onze tongen ontmoette elkaar. Het was prettig. Hij zei dat hij echt moest gaan en we zeiden gedag. Ik trok mijn pyjama aan en ging lekker op de bank liggen. Toen ging de voordeur open, het was Lilly met een jongen en ze waren allebei helemaal dronken. Toen dacht ik voor het eerst bij mezelf, ik wil helemaal niet thuis slapen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen