Dag 35 nominaties deel 2
Welkom terug bij de nominaties van Big Brother we gaan snel terug naar het huis waar de laatste 4 bewoners klaar staan om te stemmen.
Wil Noortje naar de cabine komen.
Noortje mag ik jouw nominaties
Voor 1 punt nomineer ik Luna want zij past niet echt in de groep.
Voor 4 punten nomineer ik Xavier want ik me erg me dood aan hem hij is alleen maar aardig aan het doen zodat hij niet genomineerd wordt.
Dankjewel Noortje wil Derek naar de cabine komen
Derek mag ik jouw nominaties.
Voor 3 punten nomineer ik Jolie omdat zij met Jason veel te ver ging in het treiteren van mij onder andere met het flesje water.
Voor 2 punten nomineer ik Mandy want ik wil dat zij naar huis gaat want anders krijgt ze nog meer heimwee.
Dankjewel Derek wil Luna naar de cabine komen
Welkom Luna mag ik jouw Nominaties
Voor 2 punten nomineer ik Jolie omdat zij erg irritant is en zich als een diva gedraagt.
Voor 3 punten nomineer ik Xavier want ik heb het gevoel alsof hij achter me rug om roddelt
Dankjewel Luna wil Mandy naar de cabine komen.
Hoi Mandy mag ik jouw nominaties
Voor 4 punten nomineer ik Ben want hij heeft mij ook genomineerd vorige week denk ik,
Voor 1 punt Luna want zij hoort niet echt bij de groep thuis
Dankjewel Mandy alles bewoners mogen terug naar de woonkamer.
Alle bewoners hebben genomineerd we gaan terug naar het huis waar Big Brother de nominaties bekend gaat maken.
Dit is Big Brother de uitslag is binnen
Met 9 punten is genomineerd
Met 7 punten is genomineerd
En met 6 punten is genomineerd
Dus dat betekent dat of Derek of Xavier of Ben het huis moet verlaten op Dag 41.
Morgen gaan we geen maandagavondspel doen maar er komt iets speciaals wat voor 5 huisgenoten niet zo leuk uitpakt kijk morgen weer naar Big Brother.
Er zijn nog geen reacties.