Hallo en welkom bij de nominaties.
Gisteren gingen 3 indringer Chloe,Lynn en Terry het huis in en alsof dat nog niet genoeg was moet er vandaag genomineerd worden.
De 3 indringers kunnen niet genomineerd worden mogen niet nomineren dus alleen de andere 8 bewoners mogen nomineren.
Voor Noortje is het de eerste keer dat zij genomineerd kan worden. Zal zij dan ook genomineerd worden we gaan live naar het huis waar de bewoners klaar zitten in de nominatieruimte.

Dit is Big Brother wil Ben naar de cabine komen.
Hallo Ben wie nomineer jij en waarom.
Voor 3 punten nomineer ik Derek omdat hij te veel kapsones heeft gekregen sinds hij het maandagavondspel heeft gewonnen.
Voor 2 punten nomineer ik Noortje omdat zij te veel meedoet met Derek.
Dankjewel Ben wil Lilith naar de cabine komen

Hallo Litith de nominaties alsjblieft.

Voor 2 punten nomineer ik Ben omdat ik merk dat hij zich raar gedraagt tegenover Noortje.
Voor 3 punten nomineer ik Derek omdat hij heel irritant is vanwege het feit dat het maandagavondspel heeft gewonnen.
Dankjewel Lilith wil Jolie naar de cabine komen.

Goedenavond Jolie wie nomineer je en waarom

Voor 4 punten nomineer ik Lilith omdat zij als een diva gedraagt ze is ook nog nooit genomineerd
Voor 1 punt nomineer ik Luna omdat zij toch een beetje een buitenbeentje is.
Dankjewel Jolie wil Xavier naar de cabine komen alsjeblieft.

Hoi Xavier nominaties nu.

Voor 3 punten nomineer ik Derek omdat hij heel irritant is.
Voor 2 punten nomineer ik Luna omdat zij eenzaam is en niet echt in de groep hoort
Dankjewel Xavier

Oke de eerste 4 bewoners hebben gestemd en op dit moment staat met 9 punten bovenaan Derek
Met 4 punten op plaats 2, Lilith en met 3 punten staat Luna op plaats nummer 3.
Nog 0 punten hebben Mandy,Jolie en Xavier maar er moeten nog 4 bewoners stemmen alles kan nog gebeuren

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen