hoofdstukkie erbij

en daar zat ik dan op de bank. ik was veel te vroeg wakker, ik had weer eens een nachtmerrie, mn ouders werden meegenomen en ik bleef huilend achter, ik pakte maar een boterrham met hagelslag en een een beker met frambozen limonade, mn tas had ik gisteravond al in gepakt, en ik had mn kleren al aan, een normale spijkerbroek, met een superdry shirt en ja, dan nog mn blauwe supra´s. zoveel lette ik niet op fashion, ik koos wat ik zelf leuk vond, en deed gewoon een broek met shirt en schoenen en klaar. maar mn haar. dat moest goed zitten, ik had een pot gel en haarlak, haarlak deed ik meestal, anders kreeg ik zo´n glimmend hoofd. ik liep naar de bus. ik was weer eens een kwartier te vroeg, snel pakte ik mn iPod en zette mn john mayer speellijst aan, zachtjes neuriede ik mee, in de bus was ik stil, net als alle andere, ik had een bus te vroeg genomen voor mn trein, zodat ik optijd een plek had, want het was altijd zo´n drama daar in die trein. daar kwam de trein al. ik gingg snel zitten, en opeens zag ik een meisje langs de trein rende en erin stapte, wauw, dat haar, het dansde door de wind.. ze liep naar binnen, en zocht een plek, ik twijfelde nog de plek naast me aan te bieden, want misschien vind ze me wel eng of lelijk of iets, ´je mag wel hier zitten hoor´ zei ik tochmaar, ´oh bedankt, erg aardig´ ze glimlachde, ze vond het gelukkig niet erg, ik lachte lief terug, wauw die lach was ook al perfect!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen