Foto bij samen met zijn twee net als vroeger.

links Izumi Rechts Maelynn (net als op het andere plaatje)
sorry beetje kort

Izumi P.O.V.:

Ik schiet weer in de lach. 'Jij wel dan met je ik ben niks veranderd' zeg ik lachend en ook Maelynn schiet in de lach in zo'n periode is het goed om te lach met je vriendinnen zodat het niet alleen maar rouw is. 'Oké maar ik ben wel al op heel wat missies geweest' zegt ze als ik uit gelachen ben. 'Kom dan gaan we vragen of we nog wat kunnen doen voor het eten' stel ik voor ze knikt instemmend samen gaan we naar beneden. 'Kunnen we nog wat voor u doen' vraag ik aan Tsunami als we beneden komen. 'Ja als jullie samen met Inari wat vissen gaan vangen kunnen we die eten vanavond' zegt Tsunami vriendelijk. 'Oké en waar is Inari' vraag ik beleeft. 'Ik ben hier' zegt een jongen Inari dus die achter ons is komen staan. 'Inari deze twee meiden gaan met je mee vis vangen' zegt ze. 'Wat weten hun nou van vis vangen' zegt hij. 'Meer dan je denkt' zeggen Maelynn en ik in koor. Met zijn drieën lopen we zwijgend naast elkaar. Uit eindelijk hebben we voor ons allemaal 15 grote vissen met nog 9 kleine. Ook weer in stilte lopen we terug. 'Bedankt meiden ook jij bedankt Inari' zegt Tsunami vriendelijk als we terug zijn.

Reageer (1)

  • Luckey

    kort maar wel heel leuk ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen