“FLOOOOOOOOOOOOOR! Seriously I just can’t believe this! Because of you we walked 30 minutes more!” gilt Kim. Kim en Floor zijn net in Londen gaan wonen, waar ze erg blij mee zijn maar weten de weg nog niet helemaal want wat een 5 minuten wandeling moest worden werd een 35 minuten wandeling! Kim moest namelijk zo nodig naar Floor luisteren. Maar nu zijn ze er toch eindelijk. Vandaag gaan ze allebei solliciteren bij een concertzaal. Het is een hele, hele grote zaal. “AND Remember! I want to talk!” lacht Floor. Kim rolt lachend met haar ogen. “I hope you can do that better than being my navigation.” Grinnikt Kim. “Yes, I can do that perfectly!” Floor doet de deur open. “Soooo, where is the reception” zegt Floor terwijl Kim Floor met een meen-je-die gezicht aan kijkt omdat het recht voor haar neus heel groot staat: RECEPTION HERE. Zo loopt Kim naar de receptie. “Hello, we are Floor and…” “Uh uh uh! What did is say!” zegt Floor terwijl ze haar vinger op haar mond legt. “.. and Kim and Floor want to ask you something” grinnikt Kim. De vrouw achter de receptive kijkt chagerijnig naar Floor. “What?” “Well, we would like to apply here!” “Both?” Kim en Floor knikken tegerlijker tijd. “Okay, than you’re time is good! We really want 2 more workers here!” “so you can begin tomorrow!” Kim en Floor gillen even. De vrouw zit gelijk aan haar oor. “I still can say no so quiet please.” Kim en Floor zijn gelijk stil en knikken gehoorzaam. “Okay first have to sign this papers, you can both come tomorrow 8 o’clock in the morning.” Floor’s mond valt open maar doet hem dan snel weer dicht omdat ze een beetje bang is voor de vrouw.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen