Hoofdstuk 20 - Mew Mew V.S Mew Mew *
‘Is iedereen klaar?’ vroeg Laura. Zuchtend gooide ze haar koffer op de grond. Chanou en Ichigo kwamen ook met koffer en al te voorschijn.. ‘Volgens mij kunnen we vertrekken,’ merkte Mint op.
De andere kwamen ook al aanlopen, Akasaka, Shirogane, Pai, Taruto en Masaya zaten al in de limousine. De meiden gooide hun koffers achterin bij de rest en gingen zitten.
Zakuro had namelijk een Chalet in de bergen en daar gingen ze dus met ze allen Kerstmis vieren. De vader van Masaya zat voorin, achter het stuur aangezien de chauffeur van Zakuro een dagje vrij had vandaag.
Toen ze aankwamen keek iedereen hun ogen uit. ‘Prachtig!’ riep Ichigo uit. ‘Ssst! Straks veroorzaak je nog een lawine!’ siste Laura nijdig tegen haar en ze hield haar mond al. ‘Zullen we naar binnengaan?’ vroeg Mairu en Chanou knikte. Iedereen pakte hun koffer en ging naar binnen.
Iedereen vertrok een kamer in, de kamer indeling. Mairu lag samen met Chanou, Ichigo en Zakuro op de kamer, Laura met Mint, Lettuce en Pudding. Masaya zat met Shirogane en Akasaka en Taruto en Pai zaten samen apart.
Voor Chanou’s vertek naar het café zat ze vast aan haar jongere ‘‘zusje’’ Nozomi, die beslist mee wou. Maar niemand vond dat een goed idee, ze zou veel te veel gevaar lopen.
Er werd druk uitgepakt, Pudding die als eerst klaar was kon zich prima vermaken op haar bed en dan wel op haar manier. Ichigo en Chanou gingen helemaal stuk.
Toen iedereen zo’n beetje klaar was verzamelden ze in de lounge, waar Zakuro het één en andere vertelde van deze Chalet. ‘Keukens en badkamers genoeg, de lounge is dus hier, verder is er een sauna, hebben sommige badkamers bubbelbaden en zijn er kleedkamers met ski outifts, ect.,’ vertelde ze.
Sommige knikten begrijpend, andere deden helemaal niks. ‘Kom Chanou, we gaan skieën!’ zei Ichigo vrolijk en de twee meiden rende weg, op zoek naar de kleedkamers.
‘Wacht! Ik ga mee!’ riep Mairu nog en ze rende achter hun aan, gevolgd door Laura. ‘Taru-taru kom!’ zei Pudding vrolijk en ze trok Taruto een kant op. Zakuro vertrok naar haar kamer, samen met Mint die weer eens aan haar vast zat. Pai ging op zoek naar Taruto en Pudding om een beetje vrede te bewaren en Masaya en Akasaka gingen boodschappen doen voor het diner.
Lettuce en Shirogane waren dus samen over. Shirogane haalde zijn schouders op en ging simpel op een bank liggen. Lettuce werd helemaal rood en ging op een Divan, tegenover hem zitten.
Moest ze het hem vertellen? Nee – hij was samen met Laura! Hoewel, ze zou zich wel een stuk beter voelen als… Ze zuchtte diep. ’S-Shirogane-san?’ vroeg ze. ‘Mmh?’ antwoordde hij.
‘D-die ene keer, vorig jaar, dat jij bijna verdronk en ik je toen redde.. Met die Mew Aqua enzo, I-ik heb je toen gekust. Omdat ik eigenlijk al heel lang gevoelens voor je heb,’ hakkelde ze en ze kreeg een brok in haar keel.
Ze keek naar haar schoot en voelde gewoon dat hij haar aankeek. Hij stond op en liep naar haar toe, pakte haar hand en trok haar voorzichtig omhoog.
Voorzichtig keek ze hem aan. Hij kustte haar. Lettuce wist niet zo goed wat ze moest doen.
Laura… Laura mocht hier absoluut niet achter komen! Dat leek haar zo zielig.. Op dat moment kwam Laura sneeky binnen met een sneeuwbal in haar handen, die ze eigenljik in Shirogane’s gezicht wilde gooien.
Haar ogen werden ongelovelijk groot toen ze hem en Lettuce zag. Hij verbrak de kus. ‘Die had je dus nog te goed,’ fluisterde hij.
‘VIEZE VUILE TEEF!’ gilde Laura toen. Lettuce keek om. ‘Laura-san!’ zei ze geschrokken. Laura liep dreigend op haar af en mepte haar flink in het gezicht.
Ze viel gillend op de grond en vluchtte zo snel mogelijk naar buiten. De sneeuwbal die Laura in haar handen had was ondertussen gesmolten. Of het nou de warmte van het huis was of haar woede was nog een raadsel.
‘Hé, kom terug! Ik ben nog niet klaar met je!’ riep ze en zonder Shirogane aan te kijken achtervolgde ze haar naar buiten. Lettuce rende zo hard als ze kon.
‘Wacht maar,’ gromde Laura, geleid door woede. ‘Mew Mew Laura ME-TA-MOR-PHO-SIS!’ riep ze en ze veranderde in een half mens/half konijn. Ze was nu veel sneller nu ze grotere stappen kon nemen. ‘Ribbon… Laura Reversal!’ zei ze en ze schoot muzieknootjes af op Lettuce, die gilde.
Toen ze geraakt werd kon Lettuce nog maar één ding doen, ook veranderen, als was het alleen om te verdedigen.
‘Mew Mew Lettuce, ME-TA-MOR-PHO-SIS!’
‘Ribbon… Laura Reversal!’ zei mew Laura nog eens. ‘Ribbon.. Lettuce Rush!’ riep Mew Lettuce. Helaas was de ‘‘Rush’’ sterker uitgevoerd dan de ‘‘Reversal’’ en werd Mew Laura geraakt.
‘Klote Bitch!’ zei ze woedend, vreselijk woedend. Ze kon haar wel vermoorden! Nieuwe ernergie stroomde door haar lichaam, De ernergie om haar heen nam af, ooik die van Lettuce. ‘Ribbon.. Laura Revresh!’ zei ze toen met pure woede.
Er klonk een explosie precies waar Mew Lettuce stond. Ze werd hevig geraakt. Mew Laura schrok hier zelf ook van en stopte. Ze wist wel wat dit betekende, ze had haar tweede aanval ontwikkeld…
Ze keerde zich om. Langzaam begaf ze zich richting de chalet en veranderde ondertussrn terug. Shirogane-sama… Hoe kon ze het haar aandoen om met haar vriendje te lopen bekken?
Ze zal het haar wel nooit vergeven. ‘Is er iets?’ vroeg Mairu toen ze Laura sip zag terug komen na het gevecht. Laura antwoordde niet en liep door, en het ergste hiervan was, was dat ze met dat kut kind op een kamer lag.
Binnen liep Shirogane op haar af. ‘Lau..’ begon hij. Ze liet hem niet verder praten en ging regelrecht naar haar slaapkamer. Ze had niet eens zin in het avond eten, laat staan Kerst wat er morgen aan zat te komen.
Er zijn nog geen reacties.