Hoofdstuk 43
Niall trekt de deur open en een vlaag van gegil dringt mijn oren binnen. Tot mijn verbazing is het minder gegil dan ik had verwacht. Niall loopt met een mega glimlach de ruimte in en geeft een heleboel fans een high-five en neemt wat foto's. Hij draait zich om en ziet mij nog wat ongemakkelijk in de deur opening staan. Hij wenkt me verder te komen. Verlegen stap ik de ruimte in. Sommige fans gillen nog harder en sommige kijken verbaasd. Niall loopt naar me toe en merkt dat ik me nog niet helemaal op mijn gemak voel.
Hij loopt richting de trap en ik volg hem op de voet.
"Oh en hier leggen de fans onze post, die ons management voor ons verzamelt en aan ons geeft." Legt Niall uit terwijl hij voor een bak bij de trap stopt, ik kijk erheen en knik. Snel naar boven nu.
"Eigenlijk krijgen we die post nooit te zien." Zucht Niall zodra we boven zijn.
"Waarom niet?" Vraag ok oprecht teleurgesteld. Niall haalt zijn schouders op: "Geen flauw idee..."
Ik besluit het daarbij te laten en verder te gaan met de rondleiding, Niall loopt de hoek om en we komen in een grote, brede kamer. "Dit is ons oefen podium, hoe oefenen we choreografieën en zulke dingen." Legt hij uit. Ik knik en loopt de kamer wat verder in. Eigenlijk voor ik me hier wel op mijn gemak, opvallend veel op mijn gemak. Ik draai een pirouette en Niall vangt me als een echte heer op, waarna ik mijn hoofd naar achteren gooi en over zijn arm leun. Niall lacht en als ik omhoog kom geeft hij me een kus op mijn voorhoofd.
"Oh kijk eens... Dat gaat al goed!" "Hey Lou!" Glimlach ik vrolijk, maar Louis gaat gezellig door: "Lekker aan het dansen?" Hij maakt een wenkbrauw wiebel bij het woord dansen. Niall en ik lachen waarna Niall mijn hand pakt en me mee sleurt naar een andere kamer, de badkamer.
"Oh wauw, wat een badkamer!" Zeg ik met grote ogen. Ik zie een badmeubel waarin twee wasbakken en wat kastjes verwerkt zijn en aan de andere kant van de kamer een bad EN een douche. Niall lacht en loopt naar de kastjes, naast de wasbakken en hij maakt er een open: "Dit kastje is voor jou, hier kun je al je spullen indoen."
"Okey! Handig bedankt!" Glimlach ik.
"Nou dan eindigen we in de laatste kamer." Kondigt Niall aan met een echte presentator stem.
"Oehhh" Zegt ik zweverig.
Niall opent de deur een een lichte kamer komt in mijn zicht. Binnen staan zes bedden, een kast die in de muur zit verwerkt en een bureau.
"Zo zo." Stoot ik uit. "Maar wacht, wie sliep er eerst in het zesde bed?"
Niall lacht en in zijn ogen zie ik dat hij deze vraag had zien aankomen.
"Nou... Dat zit zo." Begin hij. "Hier..." Hij loopt naar het bureau. "Zitten nog twee bedden." Hij draait het bureau weg en uit de muur haalt hij twee ander bedden. Verbaasd kijk ik toe. "Dus dat hebben we ook gedaan bij een ander bed."
"Aha." Ik moet nog even tot me laten doordringen wat ik net gezien heb.
Niall lacht en gooit zich op een van de bedden. "Uhm... hoe slapen we eigenlijk?" Vraag ik dan.
"Met onze ogen dicht." Antwoordt Niall simpel. Ik lach even flauw en gooi me dan naast hem, horizontaal, met mijn hoofd op zijn borst. Ik luister rustig naar Niall' ademhaling en voel hoe Niall met mijn haar speelt.
"Je bent echt prachtig." Zegt hij lief.
Ik glimlach breed. "Jij ook." Is het enige dat ik kan antwoorden.
"Maar even serieus, hoe slapen we?" Herhaal ik mijn vraag.
"Ik hier, jij hier naast, daarnaast Harry en daarnaast Louis. Aan de overkant, helemaal rechts vanuit hier gezien, slaapt Zayn en Liam slaapt nu dus daarnaast." Legt Niall uit.
"Dus Liam sliep eerst hier." Denk ik hardop.
"Yup, maar vanaf nu word ik elke ochtend naast mijn prinses wakker."
Heey,
Ook hier heb ik maar een plattegrond gemaakt... dit is de bovenverdieping.
Als jullie één (meerdere) kamers nog willen zien met een plattegrond, vraag maar gerust!!
x
Reageer (5)
I WANT TO BE HIS PRINCES
1 decennium geledenAwgghhhhhh zoooooo cute <3
1 decennium geledenZo schattig!
1 decennium geledenAAAAWWWWWW NIALLERRRRDAT
1 decennium geledendat is zoooo schattig
Alohaa!! Leuk stukje (: Nialler is cute, yeah. Maar kijk, dat wisten we allemaal al..Haha, Ik vind het trouwens leuk dat jij geen fotos doet van de slaapkamers! kan je lekker crea-bea doen. Voor zover ik dat kan (; xx
1 decennium geleden