Ik kwam bij Mia aan. Mia stond al op mij te wachten. Ze liep naar me toe. Ze nam mijn fiets en zette die achter in haar tuin. Nadat ze dat had gedaan kwam ze terug naar mij en gingen we samen naar binnen. Ze gaf me een bikini en zei dat ik die bikini in de badkamer kon aandoen. Toch handig dat Lisa, Mia en ik dezelfde maat hebben dacht ik nog. Ik liep naar de badkamer en deed die bikini aan. Toen ik klaar was, stond Mia al op de gang te wachten. “Kom mee”, zei ze. Ik volgde haar. We gingen naar haar zwembad achter in haar tuin. “Gelukkig is het mooi weer.”, zei ik. “Ja, maar ik ga even handdoeken halen hé”, zei Mia terug. “Oké”, zei ik terug. Ik ging ondertussen al op één van de twee ligstoelen liggen. Er stond ook een klein tafeltje met twee glaasje limonade en snoepjes op. Na een tijdje kwam Mia aflopen met de handdoeken. We legde ze op de ligstoelen en sprongen samen het zwembad in. Er lagen ook ligmatrassen en van die banden voor in het water in het zwembad en er lag ook nog een strandbal in. Mia ging uit het water en liep naar het tuinhuisje. Ze pakte er een net voor in het water en ook een trampoline voor in het water uit. Ze liep terug en gooide beide spullen in het water. Het was echt heel leuk en grappig. Verder zijn we ook in de jacuzzi en sauna gaan zitten ontspannen. Het was echt een heel leuke dag. Na een lange tijd hadden we genoeg gedaan en pakten we onze handdoeken. We wandelden naar de badkamer en zijn ons gaan omkleden. Nadat we beide waren omgekleed slenterden we de trap af. Liepen we even naar de keuken om wat te eten en te drinken. En daarna zijn we tv gaan kijken. We waren heel gezellig tv aan het kijken maar toen ging plotseling mijn gsm. Ik had een bericht van mijn ouders. Ik opende het bericht.
We houden van je.
Alles komt goed.
Vertrouw me maar.
Doe alleen geen domme dingen,
Daar ga je nog eens spijt van krijgen.
Zeg de waarheid a.u.b., ook al is die heel erg.
Panikeer niet.
Ik weet dat als ik je meer zeg je zal weglopen
dus vertel ik je niet meer dan dit.
We komen zo snel mogelijk!
Liefst,
Je moeder & je vader..

Ik liet het bericht aan Mia zien. Ik was bang “Maak je maar geen zorgen, er zal waarschijnlijks niks zijn.”, zei Mia. We keken verder tv. En toen ging de bel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen