Hier waren we dan aant zoeken. We vonden niks. Geen enkel spoor. Ik plofte me neer op de grond. De agenten vroegen me om op te staan toen ze me zagen zitten. "Maar meneer we zoeken nu al 3 uur denk u nog iets te vinden? Ik ben moe en wil graag naar huis", zei ik tegen één van de agenten. "Meisje, als je wil mag je naar huis maar wij blijven verder zoeken naar sporen.",zei de agent. Ik zei vriendelijk daag en ging terug naar huis. De zoek actie had niks opgelevert en zal ook niks meer opleveren. Toen ik thuis kwam vroegen mijn ouders of er iets was gevonden. Ik zei nee en liep naar mijn kamer.Die agenten willen mij gewoon niet geloven, ik heb toch gezegd dat ze toch niet in het bos zou zijn.ik lag op mijn bed en viel in slaap. Mijn moeder maakte me wakker enzei dat er agent was die me wou spreken. Ik kijk op mijn klok en zag dat ik nog niet zo lang aant slapen was. Ik liep samen met mijn moeder naar de woonkamer waar de agent zat. Ik begroette de agent en ging zitten. "Jonge dame, onze zoekactie heeft nu niks opgeleverd maar we gaan nog 1keer zoeken volgende week maar eerst zouden wij willen weten of Lisa vijanden had en wij denken dat u ons dat kan vertellen."zei de agent. "uhmm, ja Lisa had een vijand genaamd Issa.,zei ik terug. "OKé, kunt u misschien iets meer vertellen over Issa?"vroeg de agent. "Lisa en ik ook kennen Issa al heel erg lang, we zaten samen op de basisschool maar omdat Issa er ook mee had gedreigd om mij pijn te doen als Lisa niet bij haar vriendengroepje wou komen. Ze gaf mij de schuld dat Lisa haar vriendin niet wou zijn en niet bij de populaire meisjes wou horen ging enz.. Ze heeft me zelf heel erg vaak geslagen vroeger. Toen de directeur dat te weten kwam wou hij dat Issa zich beter ging gedragen maar omdat ze haar gedrag niet aanpaste had de directeur haar ouders gevraagd of ze niet naar een andere school kon gaan.Haar ouders hebben dat dan gedaan en nu geeft Issa Lisa en mij de schuld dat ze naar een ander school moest en haar vriedinnen niet meer kon zien en nieuwe vrienden moest zoeken. Ze is nu nog steeds boos op Lisa en mij en doet soms echt heel boos en kinderachtig tegen ons.",zei ik. "Heel erg bedankt voor u uitleg. Dat was alles wat ik u wou vragen.",zei de agent. We namen afscheid en de agent ging weg. Ik ging heel vroeg slapen.
De volgende dag.
Ik verveelde me de hele dag en wist niet wat ik moest doen. Ik ging maar tv kijken. De telefoon ging. Ik nam de telefoon op zei hallo. Het was één van de agenten om te melden dat Issa was opgepakt. Ik wist niet wat ik hoorde en vroeg waarom. De agent zei dat hij geen verdere info mocht geven. Hij nam afscheid en legde de telefoon af. Ik liep naar mijn moeder en vertelde wat de agent aan de telefoon zei. Verder gaf ik er niet zoveel aandacht aan. ik ging naar mijn kamer en pakte mijn laptop, ging op bed liggen zette de laptop en even inloggen op msn.Ohw Mia is online.
ik: Hey, hgh? x
Mia: Hey, jij daar, met mij is alles goed en met jou? xx
ik: Ook goed.
Mia: En heeft de zoektocht iets opgeleverd? Of is er nog anders nieuws van Lisa?
ik: Nou de zoektocht in dat bos heeft niks opgeleverd. En die agenten vroegen even na de zoektocht of Lisa vijanden had en ik had hun verteld over Issa en nu belde net iemand van de politie dat Issa is opgepakt. x
Mia: Meen je dat? Waarom?
ik: Geen idee maar ik denk dat ze is opgepakt omdat ik alles heb verteld aan de politie van vroeger dat ze altijd dreigde enz. ♥
Mia: Ja dat kan maar ze heeft er toch niks mee te maken of wel? Ik hoop echt dat de politie haar vindt.
Ik: Ja ik ook, ik mis hoor echt en dat Issa er iets heeft mee te maken? Geen idee .Ik weet het gewoon niet meer !
Mia: Weet je misschien moet je het gewoon eens even laten rusten! En eens aan jezelf denken. Het is slecht voor je om zo te blijven piekeren over dat met Lisa. Als je wil kunnen we vandaag misschien nog afspreken om leuke dingen te doen samen?? xxx
ik: Ok! uhmm w8 effe dan ga ik eens vragen hé.♥
Mia: Ok, ik zal ook eens vragen. xx
...
Mia: Van mijn ouders mag het hé. x
ik: Van mijn ouders mag het ook. ♥
Mia: Kom jij dan naar mij?
ik: Oké en hoe laat?
Mia: uhhm kun je over een halfuurtje hier zijn?
ik: Oké.
Mia: ik ga alles al klaarzetten heb heel leuke ideeën om te doen. Dus tot seffens xxx Byeee
ik: Oké en ben nu al benieuwd wat we gaan doen xx Daag ♥
Mia: haha en doei xx
ik: Daag ♥
Mia is offline.
Ik klap mijn laptop toe, doe mooie kleren en ga naar de keuken. Ik neem wat op te eten en als mijn eten op is, vertrek ik naar Mia.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen