De volgende dag.
ik fietste gewoon weer met Lisa. En weer volgende dat busje ons. Dat is erg eng hoor. We fietsten terug door de paadjes maar deze keer kwamen we de hele tijd terug bij dat busje. We fietsten maar gewoon door en heel snel. We maakte ook een hele erg grote omweg waardoor we weer bijna te laat waren. Het busje was ons wel niet meer gevolgd. Davis deed vandaag nog raarder dan gisteren. Vandaag was hij als niemand bij hem was of het zag heel lief tegen Lisa en mij maar ik mag hem niet en dat weet hij ook .Lisa en David zaten gezellig te praten binnen terwijl we eigenlijk naar buiten moesten omdat het speeltijd was. Na ongeveer 5minuten die wel ongeveer 15 min. leken gaf ik Lisa een schouderklopje en fluisterde tegen haar :'Gaan we naar buiten?' Waarop zij zei dat ze nog even met David wou praten omdat het nu eindelijk eens leuk was met hem. IK vond dat niet zo leuk en zei al tegen haar dat dat vreemd is dat hij nu zo lief is tegen ons. Ze zei dat hij gewoon verandert zal zijn of zo. Ik vertrouwde het niet en daarom bleef ik ook bij Lisa en David. Normaal gezien zou ik weggaan. En toen kwamen David zijn vrienden Daan en Jack. Fuck. 'Hey, David wat doe je daar met die kinderen?' zei Jack. 'Niks, Ik spel ze alleen de regels’, zei David terug. 'Oké dan.' 'Ga weg. Ik wil jullie niet meer zien.', Brulde David tegen mij en Lisa. De rest van de dag deed David weer gemeen tegen ons. En na school toen we terug naar huis fietste zagen we het busje nergens, we wouden toch geen risico nemen en gingen toch maar via de paadjes. We kwamen gelukkig allebei veilig thuis. Ik ging mijn huiswerk maken, dan eten, tv kijken en ‘s avonds in bed begon ik me toch weer wat zorgen te maken over dat busje wat ons 2dagen heeft gevolgd van thuis naar school en andersom. Gelukkig was ik erg moe en viel ik snel in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen