Foto bij Ontvoerd.

Veel leesplezier! xx

Ik (Lieke) en mijn vriendin Lisa fietsten elke ochtend samen naar school. Ook vandaag. Mijn vriendin was vandaag wat later op de afgesproken plek om naar school te gaan. Ze kwam na vijf minuten toch bij me. En toen we fietsten vertelde ze mij dat dat donkerblauw busje wat achter ons reed al de hele tijd achter haar aanreed en opeens ging het busje een andere kant op. We waren laat en Lisa (mijn vriendin) vroeg aan me om zo snel mogelijk te fietsen. We fietsten dus heel snel en waren nog net op tijd op school. Op school was het zoals altijd, jongens die weer iedereen irriteerden en zo'n dingen dus. Wat opviel was dat David, een leuke jongen die best populair was, heel vreemd deed vandaag, normaal deed die altijd heel stoer en gemeen tegen iedereen. Maar vandaag deed hij niet zo gemeen of toch niet tegen iedereen, tegen mij en Lisa was hij heel boos, nog bozer dan normaal en dat was wel vreemd omdat hij meestal mij en Lisa gewoon negeerde. Vandaag was zo een vreemde dag. TRINGGG. Joepie, de school was eindelijk uit. Lisa en ik gingen nog even naar de snoepwinkel om een snoepzak te kopen. En toen we terug naar huis fietsten zagen we dat busje van ‘s morgens weer. We vroegen ons af wat dat busje wilde omdat het ons alweer volgende. We besloten dan maar om een paar paadjes in te fietsen waar dat busje niet kon komen. Gelukkig waren we wel veilig thuis geraakt zonder dat het busje ons nog volgde na die paadjes in te fietsen. Ik ging naar mijn kamer, op bed zitten. Ik was zo blij dat dat stukje dat ik dat busje niet tegen ben gekomen ik alleen moest fietsen. Waarom zou dat busje ons gevolgd hebben? Zou het niks zijn? Er gingen veel vragen door mijn hoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen