Foto bij 31.

De week verliep vlot en voor ik het wist ging de laatste bel op vrijdagmiddag. Ik had precies 3 uur voordat Finn me op zou halen. Vlug snelde ik langs mijn kluisje waar ik mijn boeken in kwakte en mijn jasje eruit trok. Ik graaide in de jaszakken om mijn autosleutel te vinden en sloeg mijn tas om mijn schouder. Ik zwaaide nog even naar een paar klasgenoten die me gedag riepen en liep toen naar buiten. Met een zucht liet ik me op de bestuurdersstoel zakken en startte de auto. Vlug reed ik de parkeerplaats af, op weg naar huis. Vanuit de binnenspiegel zag ik nog net Finn naar buiten lopen en voelde meteen een zenuwachtige rilling door me heen gaan. Dit was de eerste keer dat ik zenuwachtig was voor een date, in LA zou ik me daar geen druk om gemaakt hebben. Drie keer spitte ik door mijn nieuwe witte kast heen om de goede outfit te vinden, maar telkens vond het één leuker als het ander. Verschillende kleren vlogen door de kamer en de grond lag bezaaid met schoenen, shirts, broeken, roken en jurken. Zuchtend liet ik me op mijn bed vallen. Waarom maakte ik me zoveel zorgen om hoe ik eruit zag bij deze jongen?

--
I'm back babes!
Ik kreeg een reactie met de vraag of ik weer verder wilde gaan en ik kreeg er een enorme boost van! Dus ben ik meteen weer gaan schrijven! Zo zie je maar dat het schrijven van een reactie echt helpt! Het kost maar een paar seconde om een reactie te typen en het zorgt er echt voor dat ik meer inspiratie en zin krijg om te schrijven, dus alsjeblieft, laat weten wat je er van vind!
Daarbij zit ik eraan te denken om haar naam te veranderen naar Jane. Ik vind die naam persoonlijk beter bij haar passen, in plaats van Iris. Deels omdat ik zelf ook Iris heet en het tegenwoordig enorm irritant is om je eigen naam te gebruiken haha. Like or dislike, let me know! xx

Reageer (2)

  • JessyJonas

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    oeee
    snle verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen