084
Melayn prov.
We rende het hotel uit de auto naar het huis je in la waar we de komede dagen moesten verblijven. De bewaker bracht ons naar binnen en lied Zien waar alles stond hij zei nog duidelijk voor dat die ging 'niks op internet zetten niemand weet dat jullie hier zitten' hun gaf ons de sluitel liep de deur uit en draaide hem op slot. Ik liep naar de kast en zag een zelf maak pak van roti staan hier had ik zin in ik keek of we ook kipfilet en andere nodig heden hadden en riep taylor om me te helpen. Dit gaat een klieder boel worden!
We rende het hotel uit de auto naar het huis je in la waar we de komede dagen moesten verblijven. De bewaker bracht ons naar binnen en lied Zien waar alles stond hij zei nog duidelijk voor dat die ging 'niks op internet zetten niemand weet dat jullie hier zitten' hun gaf ons de sluitel liep de deur uit en draaide hem op slot. Ik liep naar de kast en zag een zelf maak pak van roti staan hier had ik zin in ik keek of we ook kipfilet en andere nodig heden hadden en riep taylor om me te helpen. Dit gaat een klieder boel worden!
(Sorry voor kort stukje maar was helemaal vergeten dus moest via telefoon xxx)
Reageer (1)
Hihi spannend!
1 decennium geleden