‘Mint echo!’ riep Mew Mint en ze schoot met haar boog, een pijl af op de Chimera Animal. Hij raakte, maar de Chimera Animal herstelde zich. Mew Lettuce en Mew Mint schrokken.
Uflon kwam te voorschijn, grinnikte kwaadaardig, en verdween weer. ‘Lettuce Rush!’ riep Mew Lettuce toen, die raakte ook was even zinloos.
‘KUU RAI SEN PUU JIN!’ hoorden ze toen. De Chimera Animal was zo geraakt, dat hij niet kon herstellen. Ze keken verbaasd toe. Het was Pai!
De blikken van Mew Mint en Mew Lettuce veranderden. Ze waren hier!
Kisshu en Taruto waren natuurlijk bij de andere..
‘Nu,’ zei hij. Mew Mint keek toen sirieus en knikte. ‘Mint Echo!’ riep ze voor de tweede keer, de Chimera Animal leidde. ‘Lettuce Rush!’riep Mew Lettuce toen en de Chimera Animal was vernietigd.
Mew Mint en Mew Lettuce liepen naar Laura en hielpen haar overeind. Toen begeleidden ze haarnaar buiten, waar Shirogane haar opving.
Laura had de moeite niet eens genomen om Lettuce van haar af te slaan, zo moe was ze, gelukkig had ze nu steun van Shirogane. Pai kwam ook naar buiten.

Mew Zakuro en Mew Pudding zaten tussen twee Chimera Animals die maar bleven aanvallen. Ze konden niet eens aanvallen, laat staan uitschakelen.
Mew Pudding werd aangevallen, zonder dat ze het doorhad, tot.. Tot die Chimera Animal opeens vast zat. Mew Pudding keek verbaasd om en glimlachte vrolijk.
‘Taru-Taru!’riep ze enthousiast. ‘Snel, ga verder, ik hou deze twee wel tegen!’ zei Taruto met een lief glimlachje. ‘Puddingering… INFERNO!’ riep Mew Pudding en de andere Chimera animal zat vast in de pudding.
De twee Mew Mew’s redde Mairu en brachten haar veilig buiten, ook Taruto kwam er veilig vandaan.

Mew Ichigo kwam uiteindelijk bij Mew Chanou, die aangevallen werd door Leisha maar ze had zelf te maken met een Chimera Animal. Mew Chanou was al zo vreselijk uitgeput geraakt.
Ze probeerde het maar snel te doen. Mew Ichigo nam haar strawberry Bell uit haar staart en bereidde zich voor op haar aanval. ‘Strawberry… Suprise!’ riep ze en ze viel de Chimera Animal aan.
Maar hij gaf zich niet gewonnen en sloeg Mew Ichigo tegen de muur aan. Leisha schoot een krachtige vuurbal af op Mew Chanou en ontweek die.
Kisshu kwam toen tevoorschijn om te helpen. ‘Ichigo!’ riep hij en hij hielp haar overeind. Mew Ichigo sloeg hem weg. ‘blijf van me af, jij!’ riep ze gestrest. Kisshu keek haar verontwaardigd aan.
‘Hallo! Minder ruzie, meer hulp!’ riep Mew Chanou geërgerd, die net weer een buurbal had ontweken. ‘Sorry,’ zei Mew Ichigo die even op haar voorhoofd wreef. ‘Jij van boven, ik van onder,’ mompelde Kisshu en Mew Ichigo knikte.
Mew Ichigo sprong op om de Chimera Animal nog eens aan te vallen, terwijl Kisshu met zijn ‘‘draken’’ zwaarden hem van onder aanviel. Mew Chanou ontweek weer een vuurbal.
‘Mew Chanou!’ riep Mew Ichigo. ‘Chanou Charge!’ riep Mew Chanou en ze rekende af met de Chimera Animal. Nu Leisha nog. Leisha’s ogen glommen.
Ze liet een explosie, vlakvoor Kisshu en Mew Ichigo, gevolgd door een vuurbal waardoor ze tegen de muur aanknalden. Mew Ichigo werd zodanig toegetakeld, dat ze terug veranderde in een normaal meisje.
Mew Chanou schrok er van en knikte toen. Kisshu had haar gered, nu was het haar beurt om hem te redden. Ze draaide zich om naar Leisha. Ze spuugde eens flink op de grond, -voor het eerst- en hield haar scepter stevig vast.
Ondanks de verwondingen die ze al had opgelopen, was ze niet van plan om op te geven. Leisha gooide dit keer met ijspegels en vuurballen tegelijk. Mew Chanou zette zich schrap en hield haar scepter voor zich, waardoor er een krachtveld ontstond.
‘Chanou Charge!’ riep ze toen, Leisha ontweek maar het raakte net haar arm, die begon te bloeden. Leisha keek erg kil, wat haar de rillingen gaf.
Er vloog een golf van vuur op haar af. ‘Chanou Charge!’ riep ze en ze hield met haar elektrische schokken, het vuur tegen wat er moeilijk ging.
Het vergde haar veel energie en ze zakte in elkaar, nog steeds gaf ze niet op. Ze wist wat er komen ging, Mew Chanou wist al hoe het zou eindigen.
Het vuur was sterk, Leisha hoefde niet eens vinger uit te steken. Ze wendde haar hoofd en kneep haar ogen moeizaam half dicht.
Kisshu opende als eerste zijn ogen, hij had minder van de klap gekregen dan Ichigo. Hij zag Mew Chanou het opnemen tegen datzelfde vuur als dat hij haar van had beschermd.
Ze keek hem aan en wist dat ze nu door kon gaan met een gerust hart. Ze glimlachte en hield toen op. Er klonk opeens gedreun en een heftige explosie, en toen waren Leisha en Mew Chanou verdwenen.
En zonder haar moesten Kisshu en Ichigo het gebouw verlaten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen