'' Lilly ! '' roep ik keihard, want het was 12 uur en ze sliep nog. Met of zonder jongen dat was de vraag maar ze sliep nog. En ik was zoals gewoonlijk weer eens het huis aan het opruimen. Ik was eindelijk klaar met opruimen. Ik kruip op de bank met mn laptop en onze lieve kitten. Inmiddels is het half 1 en nog steeds geen Lilly, dus ik loop dan zelf maar even naar boven of ze het wil of niet. En ja hoor daar ligt ze. '' Lilly word wakker! '' roep ik hard. Ik zie langzaam haar ogen opengaan. '' Sinds wanneer word jij niet meer wakker als ik je roep ? '' '' Sorry er was weer iemand gisteren, je weet hoe ik dan ben. '' Maar tot mijn verbazing ligt er niemand naast haar. Al snel komt er een jongen de douche uitlopen. '' Oh well, i must go. Lilly i see you in 30 minutes downstairs, without the boy '' En ik loop naar beneden. Waarom moet ze dit nou altijd flikken, meestal gaat het gewoon goed maar vaak ook niet. Ik ga me maar aankleden. Ik loop naar mijn kamer. Ik zet We cant stop op. Dat liedje geeft me altijd power. Ik douche, en ik kleed me daarna aan. Ik heb een superleuk maar toch simple outfit aan. Oh ja, ik had een fotoshoot vandaag, yes! Ik kon me daarbij altijd helemaal laten gaan. Ik ging naar beneden en maakte een smoothie en tosti's. Oh daar kwam Lilly. '' Wil je me alsjeblieft beloven dat je dat niet meer doet Lil? Want ik heb weer heel het huis gedaan. '' '' Ja het spijt me '' '' Het is goed als je het maar niet meer in je hoofd haalt de volgende keer, oke? '' '' Oke sorry, knuffel? '' '' Tuurlijk '' en we gaven een knuffel. '' Hey ik heb zo die fotoshoot he! '' '' Oh ja! Have fun ! '' '' Thanks '' En we gaven weer een knuffel. Ik stapte mn autootje in en reed naar de locatie. Ik ging me opkleden voor de eerste foto. Toen we klaar waren kreeg ik alle foto's te zien.

Ik was er blij mee! Ik loop naar buiten en daar staat een jongen van ongeveer mijn leeftijd met krullen, een kuiltje noem het maar op. Hij komt naar me toe en zegt: '' Hi, im Harry Styles. '' Fuck! Nu wist ik wie hij was omg stupid me. Ik was helemaal niet met dat ' One Direction ' bezig joh. '' Oh hi, im Lauren. '' '' What a beautiful name. '' '' Thanks! But why are you here? '' '' Your sister Lilly told me you were looking for a boy best friend. So here i am! '' Lilly ... '' Oh well, shall we go to my house to drink something? '' '' Sure but can we first take some pictures? '' '' Sure ! '' En we maakte drie foto's. Op een foto stonden we gewoon en bij de andere twee foto's gaf hij me een kus op mijn wang. Ik was erg verbaasd, een meisje zoals ik?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen