Hoofdstuk 9 - Tokyo Mew Mew compleet, nya~! *
Mew Chanou, vloog met Kisshu in haar armen terug, richting het café of iets dergelijks. Dat ze vloog vond ze al bizar genoeg, maar sinds ze wakker werd was alles al vreemd.
Ze zag het café en zag toen ook de meiden, maar dan in pakjes. Toen herinnerde ze zich alles weer, haar schop tegen een andere jongen met langwerpige oren, de meiden die het over Chimera Animals hadden.
Ze moest Lettuce en Zakuro maar om uitleg vragen. Ze daalde neer en legde Kisshu zachtjes neer op het gras en ging er naast zitten, van uitputting.
Iedereen keek eerst een beetje angstig. ‘Is er iets?’ vroeg Mew Chanou verbaasd.
Mew Laura zuchtte opgelucht. ‘Het is oké, amandel kleurige ogen,’ zei ze met een grijns. Ze snapte het nog steeds niet. ‘Wat is hier toch aan de hand?’ vroeg ze en ze keek hun doordringend aan.
Akasaka kwam naar buiten en liep naar hun toe. ‘Dat kan allemaal tijdens een kopje thee,’ zei hij vriendelijk. Direct stond Mew Chanou op en keek Akasaka boos aan. ‘Jij!’ zei ze.
‘Jij HEBT MIJN GEHEUGEN GEWIST! JE HEBT AAN MIJN BREIN GEZETEN!’riep ze boos. ‘Dat deed hij alleen maar om er zeker van te zijn dat er geen gewoon mens achter ons geheim komt,’ verdedigde Mew Mairu hem.
‘En wiens schuld was het dat het bijna zover was?’ zei Mew Ichigo terwijl ze vals naar Shirogane keek. Shirogane haalde zijn schouders op. Mew Laura keek Mew Ichigo nu vals aan.
‘Hoe kon hij dat nou weten?’ snauwde ze maar Mew Ichigo wilde er al niet meer tegenin gaan. ‘Mag ik nu een uitleg krijgen?’ vroeg Mew Chanou toen.
‘Laten wij de Thee maar halen,’ zei Shirogane grijnzend tegen Laura die heftig knikte, en met Shirogane naar binnen ging. Later kwamen ze terug met thee en gingen ze buiten zitten.
De meiden veranderden terug, en legde Chanou alles uit, zoals ze ook bij Mairu en Laura hadden gedaan. ‘Dus hij is een alien?’ vroeg Chanou en ze keek naar Kisshu, die daar nog steeds lag.
‘Ja,’ mompelde Ichigo. ‘Hier ga je hopelijk geen boek over schrijven,’ mompelde Mint toen. Chanou keek haar verbaasd aan. ‘Natuurlijk niet, dan zou ik mezelf ook verraden!’ zei ze tegen haar.
Ichigo grinnikte. ‘Tokyo Mew Mew is nu officieel compleet!’ zei ze toen vrolijk.
Kisshu opende toen langzaam zijn ogen en ging rechtop zitten. Hij keek verbaasd om zich heen. Hoe kwam hij nou opeens hier terecht? Chanou merkte het en liep naar hem toe.
‘Eindelijk wakker?’ vroeg ze met een glimlach aan hem. Kisshu knipperde een paar keer met zijn ogen. ‘Kisshu toch? Nog bedankt voor het beschermen,’ zei ze toen. Kisshu krapte op zijn hoofd.
‘Ik kon moeilijk mijn nicht laten winnen,’ zei hij zuchtend. ‘Tja..’ zei ze zuchtend.
Hij stond op. ‘Tis al laat,’ mompelde hij. ‘Ja, je hebt uren in dat gras gelegen,’ zei ze grijnzend. ‘Iedereen is al naar huis gegaan,’
‘En jij bleef wachten?’ vroeg hij. ‘Ja, ik moest je gewoon bedanken, het liefst zo snel mogelijk,’ zei Chanou. ‘Later,’ zei ze toen en ze liep toen weg, naar haar Villa en werd gelukkig niet meer gestoord door een alien met kwade plannen.
De volgende dag kwam Laura, Shirogane tegen in de stad. Vandaag was het café toch gesloten dus was het gewoon toeval. ‘Shirogane-san!’ zei Laura grijnzend toen ze hem zag.
‘Laura, wat een toeval,’ zei hij met een glimlach. ‘Wat doe jij hier in de stad?’ vroeg ze. Shirogane haalde zijn schouders op.
‘Gewoon wat lopen,’ zei hij. ‘Jij?’
‘Mijn ouders willen dat ik verf voor ze koop,’ mompelde ze. ‘Zal ik meelopen?’ vroeg hij. Laura bloosde. ‘Meen je dat?’ vroeg ze toen verbaasd en hij knikte. ‘Graag,’
Samen gingen ze door de stad lopen, op zoek aar de beste verf. Toen Laura de geschikte verf had vroeg Shirogane of ze misschien ergens wilde eten.
Dat sloeg ze dus echt niet af. ‘Dus je ouders zijn gestorven door een Chimera Animal terwijl ze aan het Mew project werkten?’ vroeg Laura en hij knikte terwijl hij een slok nam van zijn koffie.
‘En noem me nou alsjeblieft niet zielig ofzo,’ zei hij grijnzend. ‘Dat vind ik ook helemaal niet, als dat niet gebeurd was, was al dit niet gebeurd!’ zei Laura met een grijns.
Laura keek op de klok. ‘Zullen we gaan?’ vroeg ze toen Shirogane knikte en betaalde. Toen liepen ze samen verder. Shirogane sloeg na een tijdje een arm om Laura heen en werd helemaal rood.
Wat was dit een geweldige dag..
Er zijn nog geen reacties.