Ichigo kwam na lang gerend te hebben uit in een bos. Ze stopte met rennen en liep verder. ‘Aoyama-Kun!’ riep ze. Geen antwoord.
Zou hij dan toch die andere kant op zijn gegaan? ‘Aoyama-kun!’ riep ze toen nog eens. ‘Ichigo!’ hoorde ze toen.
Ze schrok, dat was de stem van Aoyama. ‘Aoyama-kun!’ riep ze nog eens en ze rende verder. ‘Ichigo!’ riep hij, ze kwam dichterbij hoorde ze.
‘Ichigo! Help!’ hoorde ze toen. Ze rende zo hard als ze kon. Opeens stond ze stil.
Daar stond die neef van Kisshu, Uflon. Aoyama lag op de grond, en kneep zijn ogen dicht van de pijn. ‘Aoyama-kun!’ zei ze geschokt.
Uflon keek op. ‘Mew Mew!’ zei hij, alsof hij haar wilde opeten ofzoiets. ‘Dat klopt!’ zei ze strijdlustig.
‘Ichigo, ren!’ zei Aoyama met veel moeite. ‘Ik laat je niet in de steek, Aoyama-kun!’ zei ze terwijl ze haar hoofd schudde. ‘Mew Mew Strawberry, ME-TA-MOR-PHO-SIS!’ riep ze en ze veranderde in een katten meisje.
‘Uflon, lazer!’ riep Uflon. Hij draaide een rondje en schoot een straal vanuit zijn ogen.
In no-time had Mew Ichigo haar Strawberry Bell in handen en verdedigde ze zichzelf door een krachtveld in te zetten. ‘Uflon Bite!’ riep hij toen en hij kwam dichterbij. Zijn mond was vreselijk groot, niet normaal gewoon.

Ze sloeg hem weg met haar bel en bereidde een aanval voor. ‘Strawberry… Surprise!’ riep ze toen en ze viel hem aan.
Uflon teleporteerde zichzelf gewoon. ‘FUSION!’ riep hij toen. Een kwal dingetje kwam eruit en ging een boom in. Daarna kwam er opeens een reuze vogel uit.
‘Val aan!’ commandeerde Uflon vol haat. De vogel kwam met een vreselijke snelheid naar haar toe. Zelf probeerde Uflon, Aoyama te vermoorden.
Mew Ichigo had te weinig tijd om vielig weg te springen en daadoor kneep ze haar ogen dicht met haar amr voor haar ogen. Ze werd geraakt en krabbelde voorzichtig overeind.
‘Ichigo.. schiet op..’ zei Aoyama gekweld door de handen om zijn nek. Ik kan het niet… ging er door haar heen.
Hoeveel ze ook van hem hield, ze zou hem nooit op tijd kunnen redden. ‘Ichigo!’ werd er toen geroepen. Ze draaide zich om en de rest van Tokyo Mew Mew kwam aanrennen.
Ze glimlachte dankbaar, Akasaka had vast het signaal gezien.. Getransformeerd en al waren ze bereid de vijand ten lijf te gaan. ‘Ribbon.. Laura.. ketting!’ zei Mew Laura terwijl ze met een tikje haar ketting af kreeg en groter werd. ‘Laura Reversal!’ riep ze toen en er kwamen muzieknoten vanaf, die de vogel de volle laag gaf.
‘Ribbon… Mint Arrow!’ zei Mew Mint en ze ontving haar boog. ‘Mint, echo!’ riep ze en ze raakte de vogel nog eens.
‘Zakuro Spear!’ riep Mew Zakuro en hij sloeg Uflon, van Aoyama af. ‘Aoyama-kun!’ riep Mew Ichigo. Ze rende naar hem toe en knielde bij hem neer.
Ze had van nature, tranen in haar ogen gekregen, het was nu zo’n puinhoop, wat zou hij wel niet denken? Aoyama kwam een beetje bij, dat luchtte al een beetje op.
‘Aoyama-kun, het spijt me van gister, ik kon nergens heen, ik wilde het niet!’ zei ze allemaal heel vlug. Aoyama keek haar aan en glimlachte. Ze zuchtte opgelucht, dat was een goed teken.
‘Mew Ichigo!’ werd er geroepen. ‘Ze keek om. ‘Ja!’ zei ze. Ze legde Aoyama, rustig neer en stond op. Ze rende naar hun toe en bereidde haar aanval voor. ‘Strawberry surprise!’ riep ze en de Chimera Animal werd hevig geraakt.
De Chimera Animal werd weer normaal en Masha nam het kwallen dingetje op.
Uflon krabbelde overeind. ‘Het is nog niet voorbij,’ zei hij met een duivelse grimas. ‘Uflon Bite!’ riep hij en hij ging, nog sneller, en zijn mond was nog groter.
Iedereen bereidde zich al voor op de klap, maar er kwam geen klap. Voor hun dan. Ze opende hun ogen en zagen dat Orihara Chanou een gigantische trap verkocht aan Uflon waardoor hij uitgeteld was.
Iedereen was verbaasd en opgelucht.
Leisha kwam ook te voorschijn en knikte naar Uflon. Toen verdwenen ze beide. Chanou glimlachte. ‘Ik was toevallig in de buurt en zag wat er gebeurde,’ zei ze met een glimlach. ‘Taekwondo, handig op dit soort moment,’ grinnikte ze.
Toen vergaten ze iets, ze waren op dit moment Mew Mew’s en ze herkende hun…

Reageer (2)

  • TrickyPossum

    waarom veranderde amuja-kun niet in bleu knight??

    1 decennium geleden
  • Huoriel

    TRALALLALLALALA <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen