Foto bij Chapter 11.4 - Louis Tomlinson

Hiiiii loves!

Allereerst: duizendtienmiljoentriljoen keer sorry dat het zo ontzettend lang heeft geduurd. Ik weet niet eens meer hoelang, maar dat maakt niet uit, want het was veeeeel te lang. Ik heb hier een verklaring voor; mijn laptop is bij de reparateur. Ik heb nu de laptop van mijn vader steeds eventjes weten te jatten, maar hij weet niet dat ik een verhaal schrijf, want ja; ouders vinden het denk ik niet echt fijn dat hun dochter over homo's en en dat soort dingen schrijft, alsof ze erdoor geobserdeerd is, dus daarom duurde het allemaal wat langer. Ik hoop echt heel erg dat het volgende hoofdstuk ietsjes sneller online zal staan. VERGEEF ME ALSJEBLIEFT.

Maar als goedmakertje; een hoofdstuk dat veel duidelijk maakt over Louis, van bijna 6000 WOORDEN LANG. Is dat goed? Ja, zijn jullie nu weer blij? (: Houden jullie weer van me?

Ik wel van jullie. Ik hoop niet dat ik abo's ben verloren, daar heb ik nog niet eens naar gekeken, maar voor degene die er nog zijn: BEDANKT. Ik hou van jullie. Jullie zijn geweldig.
Laat me weten wat jullie van dit hoofdstuk vinden, want we naderen zo langzamerhand nu echt wel het einde..
Ik kan nu al wel janken.

X Sophie.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Boundary

    HET SPIJT ME ZO ERG DAT IK NU NOG MAAR REAGEER!!!!
    ik voel me zo schuldig maar ik ben op reis geweest en mijn Mailbox ontploft bijna van alle meldingen -_-
    sorry x 1000 echt...
    ik vind gewoon geen woorden meer om te zeggen hoe geweldig dit verhaal is maar ik zal eens een poging doen
    hier komt het :
    buitengewoon, daverend, denderend, excellent, fameus, fantastisch, formidabel, kolossaal, machtig, magnifiek, mieters, prachtig, razend, reusachtig, reuze, sensationeel, subliem, verdraaid, verduiveld,
    fabelachtig, fantastisch, groots, prachtig, schitterend, uit de kunst
    flink, geducht, heftig, hevig, krachtig, onstuimig, sterk, vervaarlijk, zwaar
    gewelddadig,ontstellend, ontzettend, uitermate, uiterst,...
    dit beschrijft het maar een heel klein beetje want echt waarheid Sophie het is mijn lievelingsverhaal, het is zo... ik wou dat er meer woorden voor bestonden
    A x

    1 decennium geleden
  • Divide

    MUHHHH, HET IS ALLEMAAL ZO GOEEDDDDDD GESCHREVEN. MUH, HOW? WHAT IS YOUR SECRET FOR THIS MASTER WORK?
    '
    Weet je nog dat ik zei dat ik een verhaal zou gaan starten? Ik ben er mee bezig, ik heb al 5 hoofdstukken ongeactiveerd staan, maar nu loop ik eventjes vast. En jij hebt mij geïnspireerd om in de hij-vorm te schrijven. Hehe.

    x

    1 decennium geleden
  • exhale

    Ik heb je gemist man!!!! Eindekijk weer een stukje :) ge-we-dig!!!!!
    Dit stuk is zo mooi geschreven!
    Omg hoop dat je snel verder gaat xxx love you (K)

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    <3

    1 decennium geleden
  • elisabed

    trouwens ken louis situatie wel ben net uit de kast heb mijn vader nog NOOIT zo zien kijken was echt het meest ongemakkelijke moment dat ik me kan herinderen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen