This is me. Lauren. En ik ben best lastig soms. 17 jaar oud en kom het leven door samen met mijn beste vriendin Lilly. We hebben samen een appartement in Londen, echt geweldig. Doordeweeks naar school, maar in het weekend volop feesten. Ze is echt mn allerbeste vriendin. Ik ben alleen het type dat eerder een vaste relatie heeft terwijl Lilly elke avond een andere heeft. Ze is af en toe een beetje raar, maar toch hou ik van haar. Ik heb geen contact meer met mn ouders. Mijn moeder is een 4 jaar geleden overleden aan kanker. Mijn vader is na de bevalling maar een keer komen opdagen, dit is de enige foto die ik met hem heb. Ik heb tot mijn 15e in een pleeggezin gezeten. Lilly zat ook in dat pleeggezin, zo zijn we beste vriendinnen en zusjes geworden. Toen we 16 waren mochten we weg. Eindelijk vrijheid. We besloten dat we dit samen aankonden zonder ouders, gewoon wij samen. We hebben een schoonmaak en boodschappen schema enz. Wij kunnen dit. Maar toch hoop ik ergens dat mijn vader ooit nog komt opdagen. Want ik zit nog met zoveel vragen. Ik zou bijvoorbeeld willen weten of ik op hem lijk, dat soort dingen. Lilly's ouders hebben allebei zelfmoord gepleegd. We helpen elkaar er door heen. We gaan 2 keer per maand naar de begraafplaats om een bloemetje er neer te leggen, zo trouw zijn we dan weer wel. Ik wil model worden, ik heb vaak fotoshoots etc. Lilly wil feesten en vriendjes, op dit moment niet meer. Ik heb een supermooi fototoestel gekregen van mijn moeder voordat ze ging, ze wist mijn droom. Ik en Lilly hebben vaak fotoshoots. samen, echt super! Nu is het zondagochtend en sta ik bij de starbucks, wachten tot Lilly en haar one-night-stand vriendje ons appartement uit zijn...

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen