Hoofdstuk 2
Als je het leest heb ik even een mededeling: ik zoek nog een paar mensen die een soort van gastrollen willen spelen. Als je wil kan je even in een reactie plaatsen wat je naam is en vertel wat over jezelf. Watt voor soort karakter je hebt, welke hobby's, wat voor muziek je graag luistert,... Als er geen reacties zijn zuig ik gewoon wat personen uit mijn duim. Het leek me gewoon leuker om bestaande personen erin te stoppen.
Enjoy!
"Thanks for having us Antwerp!" roept Liam luid door zijn micro. "Hopelijk tot snel!" Ik doe nog snel even mijn jump en trek een gekke bek naar wat meisjes en loop dan achter hem aan het podium af. Snel omkleden en dan de tourbus in voor de menigte buiten is. Dat waren de orders die we toegeroepen kregen. Automatisch doe ik wat ze vragen. Nadat ik eerst Harry's eten gestolen heb natuurlijk. Daardoor ben ik weer de laatste die de kleedkamer verlaat. "Schiet op Niall!" roept Hazza. "Straks zitten we vast in de menigte meisjes door jouw schuld." lacht Louis. "Ik ben er al!" roep ik terwijl ik mijn gsm en bagage van de tafel gris. Door mijn snelheid val ik bijna op de grond. Gelukkig helpt Liam me."Hey, waar zit jij met je gedachten, man?" vraagt hij. Ik mompel maar wat. We lopen door de gang en al snel zijn we bij de tourbus. Het zijn maar enkele meters maar toch zijn de fans erin geslaagd om met zen allen op die meters te staan. Wat me verbaasd is de mand die ons filmt met zijn gsm. Waarschijnlijk de vader van een fan. Die arme man moést natuurlijk filmen. 5 meisjes lopen op hem af. "Hey papa." zegt een meisje met een dotje tegen de man. Ik bekijk de meisjes eens. Ik voel me net een gluurder. Eéntje heeft een dotje, een andere is redelijk klein en draagt een rode broek en streepjestrui. Ik veronderstel dat ze een Louis-fan is. Weer een andere heeft een topje met 'keep calm and love Liam Payne' aan. Liam girl. Weer een andere heeft geslylt haar en ze heeft een handtas met onze hoofden erop. En de laatste... Zij... Ze haaft een rode broek aan en een zo'n vestje dat Zayn vaak draagt aan. Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden. Zij is het. Ik voel het gewoon. Zonder erbij na te denken loop ik op het groepje af. De vader kijkt verbaasd op van zijn gsm-schermpje en het meisje met het dotje wordt zo ongeveer helemaal gek. Maar zij, zij blijft gawoon rustig. Relatief rustig natuurlijk. En ze heeft de mooiste glimlach die ik ooit gezien heb op haar gezicht. Ik wil mijn hand uitsteken en naar haar zwaaien, maar het gaat niet. Iemand houdt me tegen. "Gast, wat doe je? We moete, gaan!" Roepts Liam boven het gegil uit. Hij trekt me mee de bus in. Weg van haar. Weg van mijn prinses.
Reageer (2)
Snelll verderr! x
1 decennium geledenTine, ik vraag me af hoe ze elkaar nog eens zullen weerzien +dat meisje is toch niet zo modebewust ;P Hahah
1 decennium geledenSee yà tomorrow Sistà xx