Hoofdstuk 2
*zucht* er is een vlieg die mij irriteert ! maar oke laat ik maar weer eens beginnen met een nieuw hoofdstukje!
XX Anouk
Langzaam opende ik mijn ogen, ik sliep pas rond een uur of 3. Megan en Emily beleven maar lachen en gillen, maar ik had op zich best lekker geslapen! Ik stapte uit mijn bed en trok een snel mijn kleren aan. Ik liep naar beneden, het was helemaal stil in het huis. Ik liep naar de keuken en zag een briefje op de tafel liggen:
Jade, wij zijn naar het strand X Em & Meg Oh, leuk ze waren dus naar het strand zonder mij? Ik zuchtte nogmaals. Dan ging ik maar even wat te eten voor mezelf halen. Ik gooide de deur achter me dicht en voelde mijn ogen nat worden, ik zette gauw mijn zonnebril op en liep verder. Toen ik bij de bakker kwam zag ik opeens iemand die me heel bekend voor kwam. Ik liep naar binnen en zag het ja het was echt hem. 'Louis' zei ik zacht. Hij zag er echt zo goed uit in het echt. Ik keek even weg en toen was Louis opeens weg. Ik zuchtte voor de zoveelste keer deze vakantie, nu had ik een van mijn idolen gezien en deed ik niks. Ik kocht een paar broodjes bij de bakker. Toen ik de deur uit was gelopen voelde ik opeens een hand op mijn schouder, ik keek om en keek recht in 2 blauwe ogen, Louis' ogen. 'Hi' zei hij. 'omg Hi' zei ik zachtjes. Louis grinnikte even. 'Ben je helemaal alleen hier?' vroeg Louis. 'Nou ja nee, zo goed als' zei ik. Louis keek me vreemd uit. 'Nou ik word nog alleen gelaten door mijn vriendinnen, maar dat maakt niet uit ik vermaak me wel' zei ik. 'Oh, leuke vriendinnen zeg' zei Louis. 'Niet echt maar ja, wat doe je eraan?' antwoorde ik. 'Je zet ze op het eerste vliegtuig naar Siberië !' zei Louis. Ik begon te lachen, Louis was echt geweldig. 'Dat zou ik kunnen doen' lach ik. 'Ik moet weer gaan, maar laat niet over je heen lopen' zei Louis en hij gaf me een kus op mijn wang. 'Zal ik niet doen, Dankjewel Louis !' zeg ik. 'Goed zo misschien zie ik je nog wel weer ehmm..." zei Louis. 'jade' zei ik. 'Nou ja ik zie je wel weer Jade !' zei Louis hij zwaaide nog even en toen was hij weer weg. Er kwam een grote glimlach op mijn gezicht, ik had gewoon Louis ontmoet, Louis Tomlinson ! Maar wacht.. ik had geen eens gevraagd om een handtekening of foto. Wow, ik was echt dom, ontmoet je je idool vraag je niet eens om een foto. Maar dat beeld van Louis die naar mij glimlachte zou nooit meer uit mijn hoofd verdwijnen. Misschien zou ik hem wel weer ontmoeten en dan misschien ook de andere boys en dan werden we beste vrienden en waren we altijd samen en werd dit toch nog de beste vakantie ooit ! 'ok ok Jade back to reality' zei ik zachtjes tegen mezef.
Reageer (2)
leeeukk abo !
1 decennium geledenSuper Leuk!
1 decennium geledenEn wat Louis zegt, je moet van je af bijten. Hoe moeilijk en zwaar het is en hoe hard de periode daarna is. Het komt uiteindelijk allemaal weer goed.
x.