Foto bij [006] Harry Edward Styles [14+]

Zachtjes trek ik zijn shirt over zijn hoofd. Ik kijk naar zijn bovenlichaam en lik langs mijn lippen. Oh wauw.. Ik druk mijn lippen in zijn hals, naar zijn sleutelbeen en zo naar zijn borst. Ik druk mijn lippen overal op zijn borst wat steeds ruwer word. Mijn handen glijden naar zijn riem en ik maak hem los. Ik gooi hem ergens de kamer in en trek zijn broek in een beweging uit. Even kijk ik naar Louis. Hij staart naar het plafond, compleet van de wereld. Ik grinnik zachtjes. Misschien ga ik hier wel vaker gebruik van maken. Ik trek mijn eigen shirt over mijn hoofd en gooi het ergens neer. Ik trek aan zijn boxer en lik over mijn lippen als ik hem naar beneden trek. Goedkeurend knik ik eventjes. Mijn god.. heerlijk dit. Ik laat mijn handen er over heen glijden en voel hoe zijn lichaam reageert onder mijn aanrakingen. Ik grijns breder en breder. Zachtjes nam ik het in mijn hand en kijk naar Louis. Zijn mond is lichtjes geopend en zijn borstkas gaat ietsjes sneller op en neer dan normaal. Ik buig naar hem toe en druk mijn lippen in zijn hals. 'Louis?' Hij kijkt me afwezig aan. 'Vind je het leuk?' Hij haalt zwakjes zijn schouders op. Ik grinnik eventjes en richt me weer op het gene wat ik het liefst wou. Ik druk mijn lippen op zijn dij en grijns breed. Ik druk kusjes naar boven en druk mijn lippen er op. Een zacht geluidje van Louis is te horen. Ik grijns breed. Dat maakt het nog veel beter. Ik kijk op en zie dat zijn ogen gesloten zijn. Hij holt zijn rug ietsjes en ik grijns breed. Langzaam ga ik verder te werk. Af en toe weerklinken er genietende geluiden gemaakt door Louis. Hij geniet er van. Mede door de drugs, dat maakt het nog veel beter. Ik stop langzaam. Louis spert zijn ogen open en kijkt me verontwaardigd aan. 'Don't worry love.' Zeg ik grijnzend en streel over zijn wang.. Ik knoop snel mijn eigen broek los en trek mijn boxer uit. Grijnzend kijk ik naar hem. Dit is wat ík wou.

Reageer (5)

  • VeerleClifford

    Waarom stop je nou

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Niet aardig om nu te stoppen:'(
    SNEL VERDHAAAAAAAAAAAAAAAAHHR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xx

    1 decennium geleden
  • Niallerslove

    waarom stop je, nu? :(

    1 decennium geleden
  • blackflower

    Gemeen!!! om nu te stoppen!!

    1 decennium geleden
  • Javes

    neh.. :c

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen